Skip to main content

Nooit verder dan flirten...

• September 9, 2025
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5

Hoi, ik heb echt met veel jongens gepraat en soms gingen we flirten en 1 jongen ging zelfs naaktfoto's sturen, dus ik deed dat terug. Bij alle jongens waar ik t nu over heb, hadden we best lang contact. Ik vroeg of ze iets echt wilden zegmaar, want ik wil wel verder dan achter mn telefoon zitten, maar ze zeiden of dat ze me als vriend zagen, of ze blokkeerden me gewoon. Er komen soms ook jongens op mij af, maar die zijn 9/10 keer mn type niet, of hebben al een vriendje... Hoe kan ik beter zien of iemand me echt leuk vind? 

(Kindertelefoon mag ook antwoorden van mij, die hebben miss zelfs betere tips)

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Hey ​@Chihiro, iemand die je écht leuk vindt laat dat zien door consistent contact te houden, initiatief te nemen, je grenzen te respecteren en je ook in het echt beter te willen leren kennen.

Vage antwoorden, blokkeren of alleen online flirten zijn vaak tekenen dat het niet serieus is. Het belangrijkste is dat jij je grenzen serieus neemt en dat iemand die jou leuk vindt daar respect voor toont.

xx liefs Wolf 🐺

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 14, 2025

Dankje voor je antwoord ​@Wolf :) er is wel 1 iemand die met me flirt en de laatste keer ook helemaal ging knuffelen zegmaar, maar hij wil denk ik gwn niet toegeven dat hij me leuk vindt... Hij zegt de hele tijd dat t een grapje is, maar soms denk ik dat het verder gaat dan een grap, maar van hem mocht ik gwn andere potential vriendjes gaan zoeken, dus ik vind t echt heel kut, want hij was echt wel gezellig en ja dat een beetje HAHAHA...

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 14, 2025

Ik snap je helemaal ​@Chihiro, dat voelt echt verwarrend. Aan de ene kant doet hij lief en geeft hij je aandacht (zoals dat knuffelen en flirten), maar aan de andere kant zegt hij dat het een grapje is en dat je best andere vriendjes mag zoeken. Dat maakt het lastig om te weten wat hij nou écht bedoelt.

Het belangrijkste is dat je kijkt naar hoe jij je erbij voelt. Als jij het gezellig en leuk vindt, dan is dat fijn, maar je hoeft jezelf niet klein te maken of te wachten tot hij toegeeft wat hij voelt. Soms zeggen jongens "het is een grapje" omdat ze niet durven eerlijk te zijn over hun gevoelens, maar soms bedoelen ze het ook echt zo.

Misschien helpt het om een rustig moment te pakken en gewoon eerlijk te vragen: “Bedoel je die grapjes eigenlijk serieus of niet? Want soms voelt het alsof het meer is.” Dan weet jij waar je aan toe bent. En als hij niet duidelijk wil zijn, dan ligt dat bij hem, niet bij jou. 

xx liefs Wolf 🐺