Vraag

nog steeds verliefd op mijn ex

  • 22 May 2022
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 13 jaar oud en een jongen

(er komt een heel verhaal als je dat niet boeit scroll maar naar onder)

Het begin van dit schooljaar kwam er een meisje naar me toe die ik al kende en ze zei zo van hey (me naam) zou ik miss je nummer mogen en je snap, eerst dacht ik zo van ja nou oke.

we snapten vooral veel en belden ook wel

op gegeven moment begon ik gevoelens voor haar te ontwikkelen ( dat was 2 maanden nadat ze om mijn nummer vroeg) ik vroeg haar verkering,

in die maand kreeg ik ook veel ruzies op school, toen zei zij tegen mijn “vijand hoe je t ook wilt noemen” en meer mensen dat wij hadden gezoend wat dus niet waar was, ik deed mee met haar praatje toen kreeg ik ruzie met die jongen en zei maakte het uit, ik vroeg waarom en ze zei ‘gwn’ 2 weken daarna wou ze weer verkering en toen maakte ze het weer uit, en daarna hetzelfde weer kijk en ik vind haar oprecht nog leuk enzo maar als je mij niet leuk vind moet je ook niet 3 keer met mij nemen en nu vraag ik me dus af of het aan mij ligt ofz

ik zou heel erg blij zijn als jullie me zou kunnen vertellen wat in zou kunnen doen


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hoi! misschien kan je hem misschien weer jaloers maken! om je terug te krijgen

!

Badge

hoi! misschien kan je hem misschien weer jaloers maken! om je terug te krijgen

!

Bedankt je zei hem maar ik ben hetero 😂😂

Badge

Hey,

Als iemand je zo behandelt door het elke keer uit te maken is het niet de juiste persoon, en doet het niet de goede dingen met jou. Ik raad zelf aan om haar gewoon uit je hoofd te zetten en dan komt er vast wel een keer een ander.

 

doei,

Reageer