Skip to main content

Heyy,

ik merk dat ik de afgelopen 2 dagen chagrijnig ben en ik denk dat het komt door die jongen, als je niet weet waar ik het over heb kijk dan een paar topics terug. 
als ik aan het snappen ben met hem dan ben ik opzich wel blij of klein beetje geïrriteerd of bozig op hem (dat laat ik niet merken), maar zodra we stoppen met snappen word ik een beetje chagrijnig en verdrietig en dan denk ik aan de dingen waarover we gepraat hebben en dan denk ik had ik dit beter niet kunnen sturen enz. Aan de ene kant vind ik hem echt super irritant, maar aan de andere kant vind ik hem best leuk en kan ik niet wachten tot we weer snappen. (Hij heeft me vandaag nog 0 keer gesnapt en het is al bijna 2 uur 🥲) 

Soms denk ik is het niet beter als ik hem gewoon verwijder van snap, maar dan ben ik bang dat ik me leeg voel ofz dat ik dan spijt krijg omdat het wel leuk is. Ik ben gewoon nog steeds niet klaar met hem en ik snap gewoon niet wat er is gebeurd, dus eigenlijk wil ik het er nog een keer over hebben, maar ik zou niet weten hoe, want ik heb echt het gevoel dat hij me maar apart vind. En ik durf eigenlijk ook niets meer te vragen over ‘ons’.

wat moet ik hier in hemels naam mee, ik snap gewoon niet meer wat hij wil.

groetjes mevr HoPeLoOs

Oké ik moet er even bij zetten:

dat we vanmiddag weer hebben gesnapt en hij brengt zo’n onduidelijkheid, wil hij me of niet!

het ene moment is hij super flirterig en gaan de gekste dingen rond, het andere moment stoot hij me helemaal weg en zegt dat hij me niet leuk vind.


Nogmaals, lijkt me verstandig om duidelijkheid te vragen. Mijn gevoel zegt dat ie je een beetje aan het lijntje houdt en die aandacht wel chill vindt. Echter, hij zal zelf een duidelijk antwoord moeten geven.

Je hebt verder ook nog vrienden/vriendinnen toch? Dus als je hem verwijdert kan je misschien wat meer met hen doen ipv deze jongen die alleen maar mixed signals geeft.


Reageer