Vraag

Nog nooit verliefd geweest

  • 12 March 2024
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Ik ben nog nooit in mijn leven verliefd geweest. Ik wil het wel héél graag. Is dit gek? Kan ik ooit nog verliefd worden?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

Zelf ben ik ook nog nooit verliefd geweest, überhaupt nog nooit een crush gehad. Best irritant, vind ik zelf ook. Al helemaal omdat iedereen om je heen wel de hele tijd ermee bezig is, tenminste dat is bij mij zo. “Wie is jouw crush eigenlijk?” Uhm… weet ik niet. “Echt niet?!!” Nee dat zeg ik net.  Dat is hoe het bij mij altijd gaat. Geen idee of dat ook zo bij jou is.

Maarr aangezien dit een forum is voor kinderen tussen de 12 (?) en 18 ga ik ervan uit dat jouw leeftijd daar ook tussen ligt. Dat betekent dus dat je nog een heel lang leven hebt!! (Hopelijk :)) En dus heb je ook nog plenty of time om mensen te ontmoeten die je wel leuk vindt. 

Dat je het wel wilt is ook niet gek, same here. Wat ik wel van je zou willen vragen is dat je het uiteindelijk niet forceert. Eén ding weet ik namelijk zeker, je moet het wel echt voelen en dat komt als het komt. Dus laten we daar dan nog maar samen op wachten! 😊

Ik hoop voor je dat het snel komt en anders komt het echt ooit nog wel! 
 

-Yodema 

Reputatie 7
Badge +9

ik kan het bij mezelf aan en uit zetten. ik vond te snel mensen leuk waardoor ik ook snel mensen leuk leuk vond. ik ben door 5-6 jongens afgewezen en 2 meiden hebben het onbewust gedaan. ik heb dus besloten om verliefdheid uit te zetten. het zou me niks verbazen dat iedereen op school denkt dat ik gevoelloos ben, maar je moet het er voor over hebben. ik merkte dat ik erdoor afgeleid raakte. en er was een meisje die mij elke keer vroeg wie mijn crush is terwijl diegene mijn crush was. ik heb nu besloten dat als ze het me vraagt dat ik zonder rood te worden en zonder te liegen kan zeggen dat ik er geen heb.

dus ik ben best jaloers dat jullie niet verliefd kunnen worden

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi @boekenworm  geen zorgen, dat komt vanzelf!  Natuurlijk kun jij nog verliefd worden 🙂 je hebt net als wij allemaal nog je hele leven voor je. En weet je, verliefd wordt je vaak op een onverwacht moment en je kunt je er bijna niet op voorbereiden en guess what, dat maakt het dan juist super leuk! Dus geduld is een schone zaak, het gaat echt gebeuren 😉 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer