Vraag

nog nooit verliefd


Reputatie 3
Badge +2

Hallo, ik heb een vraag: ik heb nog nooit verkering gehad en ben ook nog nooit echt verliefd geweest. Ik ben 12 jaar. Is dat heel erg raar, of zijn er meer mensen die nog nooit überhaupt verliefd zijn geweest?


6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey Felix jeweetwel,

Natuurlijk is dat niet raar. Alles komt op zijn tijd. Zelf ben ik wel één keer verliefd geweest, maar ik weet niet echt hoe echt die liefde was. Niks aan de hand dus!

Groetjes iemand.

Reputatie 2
Badge +4

Hi! @Felix weetjewel natuurlijk is dat niet raar! Het is bij iedereen verschillend. Het is ook geen moetje, als je verliefd wordt dan word je verliefd en dat komt vanzelf wel een keer. 

Het komt echt wel goed! Uiteindelijk vind je iemand die je hartstikke leuk gaat vinden! Alles op z'n tijd! ;) 

groetjes Anoniem.

Hoi Felix Weetjewel!

 

Zoals de anderen hier ook al zeggen is dit niet raar. Het komt vanzelf en het verschilt bij iedereen. Alles komt op zijn tijd🙂

 

Groetjes van mij!

Badge

hoi,

nee hoor dat is helemaal niet raar. ik ben zelf ook 12 en ook nog nooit verliefd geweest

Groetjes!!

Reputatie 3
Badge +2

Hi,

Nee hoor! Je hebt gewoon nog niemand gevonden. Alles komt op zijn tijd. En voel je niet gedwongen om je verliefd te voelen!

Groetjes!

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt allemaal voor de reacties!!! Ik voel me daar nu veel zekerder over! Heel erg bedankt!

Reageer