Vraag

nog nooit verliefd

  • 25 November 2020
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee, k ben een meisje van 17 en k heb nog nooit verkering gehad/verliefd geweest. K heb ook nog niet echt intersse in jongens. Hebben meer meiden dit


4 reacties

Hey Annoniemm,

Je bent niet de enige hierin, want ik heb dit ook. Ik heb nog nooit een relatie/verkering gehad. Eerlijk gezegd ben ik momenteel heerlijk happy single, dat meen ik echt:)

Ik ben wel goed bevriend met een aantal jongens en daar kan ik het prima mee vinden. Maar niet in de zin dat ik een relatie wil of verliefd ben, maar gewoon goede vrienden.

Zelf denk ik dat ik nog niet klaar ben voor een relatie, ik wil eerst nog verder aan mezelf werken, voor ik me daarin stort. Maar ik sta er zeker wel voor open. Ik zie of merk het vanzelf wel als ik verliefd word, ik ben er niet bewust mee bezig of naar op zoek. Voor mij is het een serieus onderwerp en ik zou niet zomaar een relatie of verkering nemen om erbij te horen of omdat dat zou horen.

In groep 8 was een jongen wel verliefd op mij, dat was eigenlijk wel heel grappig. Ik was niet op hem, maar hij heeft ook nooit face-to-face durven zeggen dat hij mij leuk vind. We waren achterburen dus voor hem best akward, later is hij verhuisd. Ergens was het wel leuk dat iemand jou leuk vond. Maar ja dat is kinder verliefdheid, wel iets anders dan een serieuze relatie..

Je hebt nog niet echt interesse, zou je wel een relatie willen? Of hoe kijk jij er tegen aan? 

Groetjes,
Simply Me

Ik heb ben ook 17 jaar en ben ook nog nooit verliefd geweest, vrienden van mij zijn al wel geïnteresseerd en hebben ook relaties. Ik ben er niet echt mee bezig maar sta er wel voor open en soms mis ik ook wel iemand. Maar dat is ook meer omdat mijn vrienden dan met hun vriendjes of andere vrienden zijn. 

Hey Annoniemm,

Je bent niet de enige hierin, want ik heb dit ook. Ik heb nog nooit een relatie/verkering gehad. Eerlijk gezegd ben ik momenteel heerlijk happy single, dat meen ik echt:)

Ik ben wel goed bevriend met een aantal jongens en daar kan ik het prima mee vinden. Maar niet in de zin dat ik een relatie wil of verliefd ben, maar gewoon goede vrienden.

Zelf denk ik dat ik nog niet klaar ben voor een relatie, ik wil eerst nog verder aan mezelf werken, voor ik me daarin stort. Maar ik sta er zeker wel voor open. Ik zie of merk het vanzelf wel als ik verliefd word, ik ben er niet bewust mee bezig of naar op zoek. Voor mij is het een serieus onderwerp en ik zou niet zomaar een relatie of verkering nemen om erbij te horen of omdat dat zou horen.

In groep 8 was een jongen wel verliefd op mij, dat was eigenlijk wel heel grappig. Ik was niet op hem, maar hij heeft ook nooit face-to-face durven zeggen dat hij mij leuk vind. We waren achterburen dus voor hem best akward, later is hij verhuisd. Ergens was het wel leuk dat iemand jou leuk vond. Maar ja dat is kinder verliefdheid, wel iets anders dan een serieuze relatie..

Je hebt nog niet echt interesse, zou je wel een relatie willen? Of hoe kijk jij er tegen aan? 

Groetjes,
Simply Me

K weet het niet zo goed. K ben altijd al single geweest dus k weet niet echt goed hoe t is. Maar jij zegt dat je eerst aan jezelf wilt werken en dat is wel een goede. K moet sws nog zelfverzekerder worden. 

Hey Annoniemm,

Begrijpelijk dat je het nog niet echt weet als je altijd single bent. Maar je bent 17, je ziet het vanzelf wel. Komt tijd, komt raad.

Het is niet zo dat je aan jezelf moet werken, maar ik merk bij mij dat dat wel iets is waar ik behoefte aan hebt. En aan de andere kant groei je in een relatie ook en leer je ook andere en nieuwe dingen van jezelf en van elkaar. Eigenlijk blijf je altijd wel ontwikkelen je hele leven lang.

Zelfverzekerder worden is moeilijk, dat is ook iets wat je steeds meer zult leren en zult moeten. Zeker als je meer in de samenleving komt te staan en gaat werken enzo, dan moet je wel wat assertief zijn. Heb je een idee hoe je daaraan gaat werken? Belangrijk is dat je je eigen grenzen, normen en waarden weet. Dat je je zelf kunt zijn in een relatie en niet afhankelijk bent van de ander. Daarin zul je ook je weg moeten vinden met elkaar, ook in zelfverzekerd zijn.

Groetjes,
Simply Me

 

Reageer