Vraag

nog nooit gezoend

  • 22 August 2020
  • 8 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Oké hallo ik ben een jongen van 13 zit nu in het 2e middelbaar en ik heb nog nooit gezoend en eigenlijk baal ik daar best wel van, omdat mensen om me heen het al wel hebben gedaan en ik ben bang dat het nooit gaat gebeuren zeg maar. Mijn vriendenkring is best wel gefocust op leren en totaal niet bezig met liefde ofzo dus ik kan ook niet echt om advies vragen of zo. Verder heb k nog nooit verkering gehad 

idk ik voel me echt zo’n nerd die nooit iets meemaakt LOL :)))

heeft iemand tips??


8 reacties

Hoi ADWE07,

Ik kan hier opzich wel mee relateren alleen ben ik 15 en geen 13 dus valt 13 vgm best mee 😉. Kan je dus ook niet echt tips geven behalve dat zoals alles het gewoon een kwestie is van doen waar je je zelf (en wanneer het met iemand anders is, die andere ook) prettig bij voelt.

Ik hoop dat dit toch nog enigzins behulpzaam was xD

^Jasper

Heyy

Er zijn denk ik veel mensen van 13 die nog nooit gezoend hebben. Dat is niet echt raar. Als je geen relatie hebt, wat op 13 jarige leeftijd zeker geen must is, is het heel normaal dat je nog nooit gezoend hebt.

In je latere leven zul je zeker nog wel zoenen enzo, dat hangt er net van af wanneer je iemand tegenkomt die je leuk vind, dan moet die persoon jou ook nog leuk vinden. Vroeg of laat zal dit wel gebeuren hoor!

Groetjs

Jezus 13. De jeugd van tegenwoordig xD. Dat is nog erg jong joh geen zorgen.

Reputatie 3
Badge +3

Oké hallo ik ben een jongen van 13 zit nu in het 2e middelbaar en ik heb nog nooit gezoend en eigenlijk baal ik daar best wel van, omdat mensen om me heen het al wel hebben gedaan en ik ben bang dat het nooit gaat gebeuren zeg maar. Mijn vriendenkring is best wel gefocust op leren en totaal niet bezig met liefde ofzo dus ik kan ook niet echt om advies vragen of zo. Verder heb k nog nooit verkering gehad 

idk ik voel me echt zo’n nerd die nooit iets meemaakt LOL :)))

heeft iemand tips??

Dit topic is bijna precies het zelfde als 3 topics hier voor😅

Reputatie 3
Badge +1

Hé hallo dat is best normaal hoor ik ben ook 13 en heb echt ook nog niet gedaan je hebt eigenlijk geluk als je het al wel dan hebt gedaan dus don't Worry by happy je beurt komt nog wel 

Ik ben 16 en ik heb ook nog nooit een relatie gehad, dus no worries. Ik ken ook mensen van mijn leeftijd of jonger die al veel meer gedaan hebben, maar ik zou als ik jou was gewoon wachten tot er een persoon komt in je leven waarmee je dit wilt doen :)

Badge

Heey! Ik ben 14 en het is echt niet raar, ik werd ontgroend op mijn 13de maar het komt vanzelf, gewoon wachten op een leuk meisje / leuke jongen ;)

Zo indrukwekkend en speciaal is het ook helemaal niet hoor lmao

Reageer