Skip to main content

Oké hallo ik ben een meisje van 16 zit nu in de vijfde klas en ik heb nog nooit gezoend en eigenlijk baal ik daar best wel van, omdat mensen om me heen het al wel hebben gedaan en ik ben bang dat het nooit gaat gebeuren zegmaar. Mijn vriendenkring is best wel gefocust op leren en totaal niet bezig met liefde ofzo dus ik kan ook niet echt om advies vragen ofzo. Verder heb k al wel verkering gehad maar dat was in groep 8 dus dat telt niet echt mee…

idk ik voel me echt zo’n nerd die nooit iets meemaakt LOL :)))

heeft iemand tips??

hoi

Je eerste zoen is iets dat op je afkomt, hoe eerder je het wilt hoe later je het krijgt. Ik zou wachten tot het lot het wilt, meestal is dat een perfect moment, als je het zo zeer wilt kan je het zelf doen maar dat zal niet hetzelfde voelen. ik ben een jongen van 14 en heb het zelf ook nog niet gehad maar ik wacht op m’n moment. Kort gezegd heb geduld.

groetjes anonymous

 


Als iemand mij begin van dit jaar had verteld dat ik ondertussen al een soort van make out sessie heb gehad met het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien dan zou ik dat totaal niet geloven, verrassend genoeg toch gebeurd! Beste moment van mijn leven. Totaal onverwacht. Mijn eerste zoen was geweldig. En als je een leuke jongen ontmoet dan heb jij ook al snel je eerste zoen. Niet haasten joh, als je gewoon rustig rondkijkt zijn er genoeg leuke jongens! Successs


Reageer