Skip to main content
Vraag

Nog nooit een vriendin gehad hulp

Forum|alt.badge.img

Hoi Ik ben een jongen van 17 bijna 18 en heb nog nooit een vriendin gehad kan iemand wat dingen vertellen hoe ik een vriendin kan krijgen?

5 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 86 reacties
  • 25 maart 2025

Veel nieuwe mensen ontmoeten en hopen dat er iemand tussen zit

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Heyy

Ik denk niet dat je echt moet gaan “zoeken” naar een vriendin…

Ik denk dat je gewoon moet afwachten totdat je iemand leuk vindt, en ga niks forceren. Het komt wel, echt waar. 

Mijn ouders hadden elkaar toen ze ongeveer 20 waren ontmoet en daarvoor nog nooit een andere partner gehad. 

Alles gaat op zijn eigen tijd. Dus dat wordt afwachten denk ik.. 

Groetjesss

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 25 maart 2025

Zoeken en forceren moet je idd niet gaan doen. Thuis gaan zitten afwachten heeft natuurlijk ook geen zin. Dus doe gewoon je ding. School, werk, sport, noem maar op. Uiteindelijk ga je echt wel iemand tegenkomen. Ik heb m’n vriendje gewoon op het werk ontmoet.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 25 maart 2025

probeer misschien via vrienden wat mensen te leren kennen of stap op iemand af die je interessant lijkt :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 29 reacties
  • 25 maart 2025

Hey! Het is helemaal niet raar dat je op je 17e nog geen vriendin hebt gehad. Iedereen heeft zijn eigen tempo. Het belangrijkste is om jezelf te blijven en niet te veel druk te voelen. Probeer nieuwe mensen te leren kennen, wees open en geïnteresseerd in anderen, en bouw eerst een leuke vriendschap op.  En vergeet niet: liefde komt vaak op momenten dat je het niet verwacht! 😊

Succes!

Ellen

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen