Skip to main content

Ik weet niet als dit aan mij ligt maar ik heb nooit een crush gehad (vind het ook niet erg) zolang ik op school ben praat bijna iedereen over hun vriend of vriendin of hun crush of mensen met wie ze hebben gekust of dit of dat........ Ik realiseer me al een tijdje dat ik nooit een crush heb gehad en ik heb het nooit erg gevonden maar toch vind ik het raar. Ik ben een jongen van 13 en ik ben in me puberteit en ik vind het best vreemd dat ik nooit een crush heb gehad. Ik heb nooit een echte crush gehad en ook nooit een crush dat eventjes maar was. Hebben of hadden jullie dit ook?

Hey @AnonymousDutchBoy

Ikzelf ben 13 jaar en ik heb 2x een crush gehad,  maar nooit verkering.  Dat jij nog nooit een crush hebt gehad is helemaal niet erg! Het komt vanzelf!

Groetjes, @Monkeyboy08 


Ik ben zelf een jongen en 14 jaar.

Ik heb sinds dit schooljaar (klas 3) mijn eerste crush en heel veel mensen hebben ook nog geen crush op een leeftijd van 13, dus maak je geen zorgen!!


Hoi,

Ik ben zelf 14 en heb al een paar relaties gehad, maar ik ken zat mensen (onder andere veel van m’n vrienden) die nog nooit een relatie of crush hebben gehad. Het is dus zeker niet iets om je voor te schamen en als je er geen behoefte aan hebt is dat geen probleem.

JoeJoe


Hey @AnonymousDutchBoy!

Ik ben een meisje van 14 en heb ook nog nooit een crush gehad! Mijn vader had pas een vriendin toen hij 18 was dus het is zeker niet erg. Komt allemaal wel vanzelf.

Liefs Caiya


Hoihoi, ben zelf een jongen van 15 en heb zelf al zo’n 4 crushes gehad ofzo lol, persoonlijk vind ik dat een beetje veel maar ja, het is niet slecht voor me dus boeie haha. 

Het is hartstikke normaal dat je geen crushes hebt gehad, mn beste vriend is ook 15 en hij heeft nog nooit iemand leuk gevonden in zn hele leven. Een andere beste vriend die ook 15 is heeft, voor zover ik weet althans want hij is nogal mysterieus, ook nog geen crush gehad. 

Ook ken ik enkelen die slechts 1 crush hebben gehad. 

Punt is: harstikke normaal, maak je daar maar geen druk om :) 

Groetjes!


Ik heb ook nog nooit een crush gehad, tenminste, ik vind dat een fictional crush niet telt. Ik ben ook 13.          Ik vind alle jongens gewoon kinderachtig, of ze zijn gewoon goede vrienden. Het is niet ernstig lijkt mij.

 

Liefs,

  1.  

Hoi!! Rode vogel hier :)

 

Het is helemaal oke als je geen crush heb gehad.

Misschien ben je aro/ace/aroace? Ik zeg maar wat, maar misschien is opzoeken :)


Reageer