Vraag

Nog nooit crush gehad


Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

 

Ik heb dus nog nooit gevoelens gehad voor iemand. Ik weet dat dit vaker voorkomt en dat het redelijk normaal is, maar ik heb ook nog nooit iemand echt knap gevonden of iemand knapper gevonden dan de meeste mensen. M’n vriendinnen zijn hier wel al heel erg mee bezig en vragen dan ook regelmatig of ik iemand leuk vind, of ik iemand die ze laten zien knap vind enz. Als ik dan zeg dat ik dat niet vind, kijken ze verbaasd op en vragen of ik überhaupt iemand ooit leuk heb gevonden en dat is dus niet zo. Omdat ze er zo’n punt van maken ben ik gaan nadenken en nu vraag ik me af of ik nooit iemand knap zal vinden of dat dat pas heel laat kan komen. Als iemand dit ook zo ervaart of als iemand hier meer over weet, hoor ik het graag! :)) 

 

Alvast bedankt iedereen!

 

-Yodema 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey @Yodema !

Ik herken me in jouw verhaal, ik heb zelf ook nog nooit een crush gehad.

Het is inderdaad best confronterend dat iedereen een crush heeft of over crushes praat, maar jij er zelf nog nooit een hebt gehad.

Ik denk altijd maar het komt vanzelf wel, en uiteindelijk vind je wel degene waar bij je graag een relatie mee zou willen hebben.

Je bent niet de enige <3

Veel liefs

mijnproblemen

Badge

Heyy

 

Je moet je niet aantrekken aan zulke onzin.

Dat je nooit iemand leuk vind is PRIMA. Hartstikke normaal. Niets geks aan.

Jij zult ooit wel iemand vinden waar je later een oogje op krijgt en misschien zelfs verliefd worden op die gene. Dat kost tijd. Voor nu moet je gewoon op jezelf en wat je nu hebt focussen :)

En alsjeblieft, als je toch wel iemand leuk vind, vertel het dan niet gelijk aan je vriendinnen. Of vertel dan niet teveel :)

ze hoeven niet te weten wie het is. Want zo gaan ze dingen voor je regelen die je echt niet wilt

ik wens je alvast succes en fijne vakantie ❤️

-Kameeltje <3
 

Reputatie 2
Badge +1

Hey hey, het kan goed zijn dat je misschien niet op dat geslacht valt, helemaal niet verliefd word, wel verliefd word maar geen seksuele aantrekkingskracht voelt of dat het inderdaad pas later komt.

 

Heb totaal geen stress niks is erg en je bent wie je bent, geniet van je single leven voor zolang het duurt haha!

 

Dingen die je misschien kan opzoeken:

Panseksueel/romantisch

Demiseksueel/romantisch

Aseksueel/romantisch

 

Kan ook iets totaal anders zijn en je hoeft het nu niet al te weten. Ik zelf identificeer me als unlabeled. Ik vind leuk wie ik leuk vind om wat voor reden dan ook. Je hoeft nu ook echt nog niet alles te weten!

 

Doe rustig aan en stress er niet om, je hoeft niet nu al een relatie te hebben en ook later niet als je daar geen behoefte voor hebt.

 

Ook kan het zo zijn dat je wel romantische gevoelens krijgt alleen dat uiterlijk daar geen invloed op geeft.

Badge

Heyy, nee tuurlijk is dat niet gek! Ieder zn eigen tempo toch? Of gewoon niet natuurlijk, hoort er ook bij ;)

 

Ik dacht eigenlijk vroeger ook alleen maar “die jongens van mn leeftijd doen alleen maar stoer”, “dit zijn toch geen leuke jongens zo”. Dat soort gedachtes.. Maar dit denk je totdat je daadwerkelijk iemand hebt gevonden. Wanneer je iemand hebt gevonden, dan snap je zelf al niet meer hoezo je dat zo dacht. 
 

kortom, laat het lekker op je af komen, laat je vriendinnen lekker denken wat ze willen, als ze echte vriendinnen zijn dan accepteren ze het en gaan ze je niet raar aankijken. Daarnaast heb ik geen idee hoe oud je bent, maar op een wat jongere leeftijd hoef je nog niet eens over een crush na te denken! Zoals ik al zei; laat het op je af komen en dan zie je wel wat er gebeurt! 
 

xx 

Reageer