Nog niet over ex heen

  • 20 January 2023
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Badge

hallo,

Ik ben een meisje van bijna 16 jaar en had een relatie met een jongen van 11 maand.  Hij zit bij mij op school (wat natuurlijk totaal niet handig is) en daarom vind ik het heel lastig om over hem heen te komen. Het is al bijna 4 maanden uit maar ik denk nog steeds 24/7 aan hem en het lukt me maar niet om hem uit mn hoofd te zetten.

Heb al echt veel geprobeerd, leuke dingen gedaan met vriendinnen enz. maar het helpt allemaal niet. Ook gaat hij nog steeds best veel met vrienden van mij om wat het ook nog lastig maakt want ik hoor zn naam daardoor vaak. We hadden  de afgelopen tijd nog wel is contact maar ik heb het inmiddels verbroken, omdat ik het gevoel had dat dat alleen het maar lastiger maakt.

Hij heeft de relatie onverwachts beïndigd en ik was er zo kapot van want had het niet aan zien komen. Voor mij was hij echt alles en keek altijd naar uit om hem te zien. Hij was ook mijn eerste vriendje wat het natuurlijk nog lastigerer kan maken. De laatste 2 maand hadden we soms wel wat discussies, maar had het gewoon niet aan zien komen omdat het vooral via snapchat was, wat ik echt geen goede discussie kan noemen want via social media durf je alles meer uit te spreken dan in het echt.

Hij maakte laatst dan nog wat opmerkingen wat mij dan hoopt geeft, maar ik weet dat hij het niet zo bedoeld want ondertussen is hij al met andere meiden bezig, dat is teminste wat ik hoor. Dit maakt het voor mij natuurlijk nog lastiger. 

Soms heb ik dan nog wel dat ik denk ja ooit komen we wel weer bij elkaar en heb ik het gevoel alsof het gewoon even een wat lange ruzie is wat ooit wel weer goed komt. 

Mijn beste vriendin had zelf een slechte band met mijn ex waardoor ik nu wel weer dicht naar hoe toe ben gegroeid want door de relatie die ik met hem had groeide we wel uitelkaar. Dat is het enige positieve wat ik er van in kan zien.

Zelf had ik ook niet verwacht dat ik naar vier maanden soms nog loop te huilen en hem mis. Maar helaas is dat wel de werkelijk heid.

Hebben jullie misschien tips?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Afleiding zoeken

Reageer