Skip to main content

Een paar maanden geleden gingen er roddels rond dat ik samen met mijn fix (niet helemaal relatie maar wel aff en gwn aan daten soort van) heb gezoend wat dus niet waar is toen kwam er een meisje met wie hij vaak omgaat naar me toe en zij heb jij met hem gezoend want ik heb fix met hem ik zij nee en deed alsof mij niks boeide daarna liep ik naar mijn fix/vriend toe en zij ik heb je fix met haar ze kwam naar me toe toen heeft ie lang vol gehouden dat niet zo is en daarna zij die jaa ze vroeg aan mij of ik er leuk vind enzo en zij vind mij leuk alleen ik haar niet dus ik durfde geen nee enz te zeggen dus heb ik gedaan alsof ik op haar ben en ik vind dat dus echt niet kunnen maar hij blijft maar vol houden van ja zij dacht dat we fix hadden maar voor de rest was het voor mij niks maar wat vinden jullie hier van vinden jullie dit vreemd gaan of wat

Als je geen relatie hebt kan je niet vreemd gaan.  Dus nee. 


Als je geen relatie hebt kan je niet vreemd gaan.  Dus nee. 

Maar toch je bent aan daten met iemand en alles dan is het toch raar dat je dan soort van met een ander meisje gaat je moet toch gwn helemaal voor maar 1 meisje gaan 


Als je geen relatie hebt kan je niet vreemd gaan.  Dus nee. 

Maar toch je bent aan daten met iemand en alles dan is het toch raar dat je dan soort van met een ander meisje gaat je moet toch gwn helemaal voor maar 1 meisje gaan 

Dat klopt, maar je zegt het zelf. 

(niet helemaal relatie maar wel aff en gwn aan daten soort van) 

Natuurlijk is het een stomme actie, maar je kan hem niet de schuld geven van “vreemdgaan”, aangezien het niet een “officiële relatie” is. 


Ik vind fix echt wat anders dan een relatie.  Pas als je afspreekt dat je exclusief bent kan iemand vreemd gaan. Daarom vind ik het niet vreemd gaan.  Maar ik zou er zelf ook niet blij van worden.  Als ik fix heb dan heb ik alleen oog voor diegene,  dus ik snap echt wel dat jij er niet blij van wordt.  


Reageer