nieuws over M

  • 8 October 2021
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hey,

ik heb nieuws over M, iets minder leuk nieuws eigenlijk.  
op mijn verjaardag was het super gezellig, mijn beste vriendin was er ook en het klikte goed hij vroeg zelfs nog om vrijdag wat te gaan doen.  Na mijn verjaardag dezelfde avond nog, deed hij plots raar hij reageerde anders als normaal dus ik vroeg wat is er? En dat skipte hij en ik heb het echt heel vaak gevraagd. Toen had ik het die ochtend gevraagd en toen zei die eindelijk wat: hij zei dat hij over zich heen voelde gelopen op mijn verjaardag (dat kwam waarschijnlijk omdat het heel druk was en ik wist gwn niet goed hoe ik moest reageren. En ik heb eigenlijk al mijn problemen tegen hem vertelt (wat eigenlijk heel dom is maar ik vertrouw hem gwn en het voelde gwn goed) en hij kwam er eigenlijk nu mee aan dat hij het heel lastig en frustrerend vond dat ik het vertelt heb en dat als ik me niet goed voel het altijd tegen hem zeg! Hij zei dat hij het eigenlijk even niet aan kon en het teveel was. En dat hij niet wist hoe hij erop moest reageren.
Dit snap ik wel maar ik had geen idee dat hij zich zo voelde. En we hebben eigenlijk niet veel contact meer gehad voor de rest en meer wou hij eigenlijk niet zegge. 
maar ik heb met hem afgesproken na school even te gaan praten dus dat doen we over een al een half uurtje I’m scared. 
en wat er nog gebeurde was dat met de pauze op school konden ik en mijn vrienden geen plek gingen dus we gingen naar een andere aula en daar zat M dus en er was nog een tafel vrij precies naast zijn tafel. En toen hebben we de hele pauze niks tegen elkaar gezegd. 
en ik heb zeg maar een pasje en als ik me niet fijn voel dan kan ik uit de les lopen en kan ik naar een bepaalde kamer. Ik voelde me niet fijn dus dat deed ik toen en toen begon de volgende les, en toen zag ik M langs mijn kamertje lopen en toen raakte ik in paniek en wou ik weg. ik deed de deur open botste die tegen een meisje aan en daar naast stond M. Er zitten 2 meisjes in zijn klas die zijn vriendinnen van mij, dus die zwaaide en riepen hey, en ik was helemaal gek in mijn hoofd en niet aant opletten. Dus ik met mijn halve jank kop draai om en zwaai en hun staan mij daar aan te kijken. En daarna kom ik ook nog een vriend van hem tegen en die zegt ook hey. Dus vgsm weten die vrienden niet van deze situatie. 
 

Maar ik ben echt bang dat ik hem kwijt raak en dat wil ik niet want ik begin hem echt steeds leuker te vinden en ik heb het er ook over gehad met mij ouders en die zeiden dat hij waarschijnlijk even tijd voor zichzelf nodig had en dat het teveel was. Dat snap ik en dat vind ik prima maar ik wil hem gewoon niet kwijt!

Groetjes jE sCaReD lOvEr


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey even een update over ons gesprekje:

Hij kwam zitten bij me maar een stoel er tussen dus das al bestwel droog. 
hij zei dat hij het jammer vond op hoe ik tegen zijn cadeautje reageerde die hij gaf op mijn verjaardag, ik vond dat een beetje onzin want zo bedoelde ik het niet, ik vond het juist heel leuk dat hij kwam en dat hij een cadeautje meenam. Ook zei die dat hij over zich heen gelopen voelde, maar dat was waarschijnlijk omdat het zo druk was. En dat hij het gevoel had dat hij alleen maar kwam omdat ik anders bij mijn familie zat. Maar ik vond het juist zo leuk dat hij kwam! 
Verder moet ik zegge dat ik hem veel te snel heb vertrouwt, niet dat hij niet te vertrouwen is maar ik ben gwn veel te snel geweest. Ik heb dus zeg maar alles wat ik hier heb vertelt ook tegen hem vertelt (niet gelijk alles maar gwn in deeltjes) en dat was heel dom want ik heb het nu verpest. Hij vertelde dat hij meer van zo’n soort mensen kent en dat als ik er bij kom hij het gewoon niet meer aan kan, en ik wist niet dat hij er zo mee zat. Hij heeft dus ook problemen maar die wil die niet delen en hij snapte niet zo goed waarom ik mijn problemen wel wou delen, hij zei ook dat hij het een beetje aandacht vragen ziet, niet dat mijn problemen niet echt zijn maar meer omdat als ik me niet goed voelde ik dat gelijk tegen hem vertelde. Maar ik deel mijn problemen omdat als ik het tegen niemand vertel dan stapelt het zich op en dan kan ik het gewoon niet meer aan, en op een of andere manier vond ik het fijn om dat bij hem te zegge. Ook zei ik gelijk als ik me niet fijn voelde dat tegen hem, in de hoop dat hij me kon comforten en me een beetje kon opvrolijken want ik haat het om me zo te voelen. 
Hij zei ook dat hij geen gevoelens voor me heeft, wat heel raar is want ik kan het me eigenlijk niet voorstellen naar alles wat hij heeft gezegd, bijvoorbeeld: woensdag op mijn verjaardag zei hij dat hij vrijdag nog iets me me wou doen en een keer sushi eten en van die poeder voor bij sporten weetje wel om dat een keer samen te doen, en hij heeft letterlijk gezegd dat hij graag wou dat ik met hem mee kwam naar de Efteling tijdens nieuwjaar. Ik ben ook niet verliefd op hem maar er is wel iets van gevoel.  Ook zei hij dat hij dingen toch te snel vond gaan, want toen we deden afspreken leunde ik een beetje tegen hem aan en vandaag zei hij dus dat hij dat eigenlijk niet zo chill vond maar niks durfde te zeggen, ik heb hem toen ook een knuffel gegeven maar daar heeft hij niks over gezegd. En ik heb ook op zij rug gezeten en daar heeft hij ook niks over gezegd en op mijn verjaardag bukte hij voor mij en vroeg hij of ik op zijn rug kwam zonder dat ik het had gevraagd. En letterlijk de 1ste dag dat ik hem op snap had vroeg hij al om iets te gaan doen.

maar we hebben nu afgesproken om gewoon verder te snappen en te kijken wat er gebeurd vrienden of meer? En we hebben erbij afgesproken dat ik niet echt met mijn problemen bij hem kom omdat hij het niet echt aan kan!?! hij zei van als het niet ging werken dat hij wel goede vrienden wil blijven en dat we dan ook gewoon nog steeds dingen gingen doen en niet dat we dan nooit meer tegen elkaar praten. Maar we gaan eerst kijken of er nog wat in zit. Alleen ik ben nu bang dat door dit gedoe om contact is veranderd en ik automatisch meer afstandelijk ga doen omdat ik niet iets verkeerd wil doen. Maarja als ik iets verkeerd zeg dan moet hij maar gewoon zijn grens aangeven en dan op een normale manier. 
 

Ik ben alleen bang dat ik hem kwijt raak en dat wil ik gewoon niet, want ik heb toch wel iets van gevoel voor hem ofz en ik ben bang dat als ik hem nu kwijt raak dat ik weer dieper naar beneden zak. 
Ik heb het er ook nog over gehad met mijn ouders en mijn broer en die zeggen dat het waarschijnlijk te veel voor hem was en dat hij waarschijnlijk wel iets van gevoel voor mij heeft of had, maar dat toch iets hem heeft afgeschrokken ofz. En dat de verjaardag waarschijnlijk te veel was. en hij heeft op mijn verjaardag eigenlijk best een groot deel van mijn familie ontmoet en het zou heel raar zijn als hij nu plots weg zou zijn. Of het contact zou verbreken. Maar een vriendin van mij zat met hem op de basisschool die kent hem dus wat beter dus die kan me ook meer inzichten geven van zijn gedrag. Ik wil eigenlijk doen alsof dit nooit gebeurd is en dat we gwn met een schone lei beginnen en zoiezo rustiger doen. Want het ging eigenlijk veel te snel. 
maarja nu ga ik dus afwachten wat er gebeurd en ik ga het gwn iets meer van zijn kant laten komen, want het is niet de bedoeling dat ik dalijk achter hem aan loop. En dan kan ik er ook achter komen of hij toch wel iets met we wil doen of dat hij me toch wel interessant vind.

Oke ja dat was het ik hou jullie op de hoogte!!


 

 

Je lost het wel goed op lees ik al, hou vooral hoop dat het goed komt! 

Reageer