Skip to main content
Vraag

Nieuwe vrienden, hoe?

• February 6, 2025
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

ItzJustin
Forum|alt.badge.img+8

Hoi allemaal,

Na lange tijd maar weer eens op het forum!
Met mij gaat het leven prima en stabiel, vergeleken met een tijdje geleden, ben ik daar super blij mee.

Er is alleen één ding wat ik nog graag zou willen;
Ik wil graag wat nieuwe vrienden maken, maar ik weet niet hoe & wat.

De mensen die mij een tijdje langer kennen, weten dat ik vroeger (jaar geleden), heel graag een vriendin wilde. Nou die gevoelens heb ik niet meer. Ik wil nu nieuwe vrienden. Ben voor de rest wel nogsteeds hetero trouwens.

Ik heb op dit moment veel meisjesvrienden, en ook wat jongensvrienden.. Alleen (ja, dit klinkt misschien egoistisch), maar ik ben eigenlijk niet zo tevreden met ze. Ik merk dat ik de laatste tijd hele andere meningen/doelen/ideeën dan hun heb. Ik ben op dit moment 15, en wil wat meer genieten van mijn leven nu k nog jong ben. Beetje uitgaan met vrienden, chillen in de stad gaan, en naar feestjes gaan. Snappen jullie? En mijn huidige jongensvrienden hebben dat niet, dus zoek eigenlijk naar vrienden die dat wel willen. En zo mijn huidige jongensvrienden 'achterlaten', ja mijn meisjesvrienden zijn wel van het feesten maar wil echt van die '’bro momenten'’ creeéren. Bij de voetbaltraining zie ik soms van die jongens gewoon elkaar omarmen alsofs ze broeders zijn, dat wil ik ook..

Nu is mijn vraag, hoe kan ik hiermee het beste beginnen. Zijn er ook meer mensen die dit denken?
ik heb het gevoel dat dit topic misschien beetje ëgoistisch overkomt, omdat het lijkt alsof ik mensen in de steek wil laten. Maar zo bedoel ik het niet.

Hopelijk kunnen jullie helpen

Groetjes,

Justin

2 reacties

• February 6, 2025

Hey ​@ItzJustin  Fijn dat het goed met je gaat. Wel mooi dat je steeds een nieuw doel hebt. Eerst een vriendin, toen een sport, nu nieuwe vrienden. 😅

Ik denk niet dat je egoïstisch bent. Het is vrij normaal dat je op een moment aan andere vrienden toe bent. Misschien kun je aansluiting proberen te zoeken bij de jongens op voetbal? Ik heb zelf niet echt ervaring met nieuwe vrienden zoeken. De meeste van m’n vrienden ken ik al een tijdje en dat ging gewoon vanzelf eigenlijk.

• April 15, 2025

Hey ​@ItzJustin 

Hoe gaat het nu met je?