Vraag

Nieuwe vriend

  • 8 November 2020
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi!

 

Ik heb op 9 september 2019 een relatie gekregen met een jongen. Uiteindelijk zijn de gevoelens rond mei een beetje weggegaan en iets later kwamen daar gevoelens voor een andere jongen voor in de plaats (hij vond mij al een hele tijd leuk). Op 27 augustus 2020 heb ik het uitgemaakt na bijna een jaar samen.

 

In ieder geval, 31 augustus haalde ik mijn - toen nog - beste vriend op van het station, we wonen 78 kilometer uit elkaar, en ik weet niet wat er die dag precies gebeurde maar de eerste kus en een nieuwe relatie waren diezelfde dag ontstaan. Ondertussen zijn we iets meer dan 2 maandjes samen gelukkig in een langeafstandsrelatie. 

 

Mijn beste vriendin heeft nauw contact met mijn ex-vriend. Het is niet dat mijn ex en ik niet meer met elkaar praten tho, zo nu en dan spreken we elkaar op school nog eens aan. Maar mijn beste vriendin heeft dus door een aantal dingen mijn nieuwe vriend ontdekt, echter nog niet de relatie die tussen ons zit. Ze vindt hem wel ‘boyfriend material’ en ze is positief over hem. Doordat ik vaak moet liegen over onze relatie en hem mijn beste vriend moet noemen in plaats van echt mijn vriend kom ik hier en daar nog wel eens in de knel.

 

Mijn vraag is: wat moet ik doen? Moet ik vertellen dat ik een nieuwe vriend heb of het nog even laten rusten? In totaal ben ik vier dagen single geweest en ik ben heel bang dat mensen me als een slet gaan zien als ik het vertel. Als je me kan helpen, graag!

 

x, Alpha


2 reacties

Hee hoii, 

Als je zelf gelukkig bent is er toch niks mis mee? Gwn vertellen en doen wat je zelf wil. Je zegt zelf ook al dat je gevoelens in mei al weggingen. Dus er is niks raars aan! Ik zal t gewoon vertellen, en als ze het niet accepteert is het geen goede vriendin:)  Het gaat immers om jou! 
 

liefs

xxx

Heyy

Ik denk dat je met je beste vriendin wel eerlijk kan zijn, niet? Jullie zijn beste vriendinnen met een reden. Jullie hebben wrs veel geheimen die jullie delen, dat hoeft nu toch niet anders te zijn. Je kunt haar vragen om aan niemand iets te zeggen, dan ben je op z'n minst eerlijk tegen haar. Als je verder blijft liegen zal ze het ook niet leuk vinden als ze erachter komt. Hoe vroeger je het verteld hoe beter denk ik.

Verder hoeft niemand het te weten toch? Je moet niet aan de grote klok hangen dat je weer een vriendje hebt. Als niemand weet dat je een vriendje hebt kunnen ze je ook niet slet noemen, en je beste vriendin zal je heus geen slet noemen hoor.

Groetjs

Reageer