Skip to main content

Hey! Ik heb een vraagje :)

 

Iets meer dan 2,5 jaar geleden heb ik een hele lieve jongen ontmoet via internet. Hij woont 20 minuutjes van me af en we hebben 2,5 jaar elke dag non stop gepraat. We delen alles met elkaar en ik hou super veel van hem. Hij heeft door trauma's van vroeger last van angsten waardoor hij niet met de trein durft.  Meeten was dus eigenlijk nooit een mogelijkheid omdat ik niet durfde te gaan in m’n eentje (bang voor catfish enzo). Nu is hij 2 weken geleden samen met zijn moeder (in de auto) een uurtje naar me toe gekomen omdat hij zijn angsten voor me wou overwinnen om te laten zien hoe veel ik voor hem beteken. Vorige week kwam hij weer met zijn moeder en toen bleef hij iets langer, hier heb ik zijn moeder ook al ontmoet. Mijn ouders weten niet dat ik met hem had afgesproken. Afgelopen dinsdag en vandaag ben ik naar hem toe geweest met mijn studenten ov toen mijn ouders naar werk waren. Sinds dinsdag heb ik een relatie met hem! Hij is 19 en ik ben 17 dus aan leeftijd hoeft het niet te liggen. 

Nu komt mijn vraag,
Ik bespreek nooit iets met mijn ouders en ik vind het ook heel lastig om dingen met ze te overleggen omdat ze me eigenlijk nooit echt goed snappen. Ik wil heel graag vertellen dat ik nu een relatie heb alleen ik heb geen idee hoe. Ik ben op 1 of andere manier dat ze me niet zouden snappen en ik ben ook bang voor hun reactie. Ik kan in het echt ook niet goed praten dus om het op die manier tegen ze te zeggen is niet echt een optie. Toen ik een vorig vriendje van school had heb ik het tegen ze gezegd via whatsapp en toen begonnen ze er zelf wel over. Hebben jullie tips over hoe ik dit het beste aan kan pakken?

heyy, Als iets moeilijk is om te overleggen kan je een trucje gebruiken die ik gebruik. zeggen van: ‘mama wat zou je doen als ik een lief had’ kijken wat ze zegt. maar maak er een conversatie over en ga niet in 1 x die vraag stellen

grtjssss x


begin erover en kijk hoe ze reageren als het de verkeerde kant op gaat stoppen 

 


Waarheid duurt het langst in de liefde. Het maakt niet uit hoe je het zegt, als je het maar zegt. 


Reageer