Vraag

niet zo slim geweest

  • 14 February 2022
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

oke vandaag was valentijn iedereen gelukkige valentijn

wat hebben julli gedaan??

 

okee laat me beginnen met mijn verhaal

ik was op school en eerst gingen ik en me jongens gwoon een beetje stoeien tg enz

en mensen vragen of ze valentijn hadden enz

toen zag ik me cruch en ik dacht van ik moet dr nu gaan vragen bro

ik liep achter haar in de gang en toen kreeg ik ineens wat in me buik en ik kon gwoon niet man ze draade om en zei wil je me wat vragen ik zei ………….wat raad je

ik zei NEE gwoon zo zi ik nee shitt ik heb het wel even verpest ik zal dr op app vragen

ma help me hoe moet ik dr vragen enz ik heb het ook op me watshapp gevraagd maar ik wil julli ook vragen

en hoe doen julli het met die shit gevoel

 

thanks happpy valentijn

 


5 reacties

Tja in het echt vragen is natuurlijk leuker maar uiteraard ook spannender. De angst zit hem, volgens mij, het meest in de angst voor afwijzing toch? Deze kans is er bij WhatsApp natuurlijk nog steeds. Dan loop je zelfs het risico dat er een screenshot van je berichtje wordt gemaakt en naar vriendinnen etc wordt gestuurd. Dat risico loop je niet als je het in het echt vraagt, maar dan riskeer je een face-to-face afwijzing. Dat is de overweging die jij moet maken.

Als je het besluit hebt gemaakt, zou ik natuurlijk niet meteen verkering vragen. Stel bijvoorbeeld voor om eens iets te gaan doen om elkaar beter te leren kennen (DATE). En als dat goed gaat en er is een klik, komt de rest vanzelf wel.

Ook kun je het moment van vandaag gebruiken. Als jij bijvoorbeeld zegt ‘Weet je nog gisteren in de gang, tuurlijk wou ik wel wat vragen, maar was te zenuwachtig…’ Iets in die trant. Dat zou ik wel cute vinden. Niet letterlijk overnemen natuurlijk.

Reputatie 2
Badge +4

Ik geef je een tip: verwijder dat whatsapp bericht en vraag t in t echt.

Zoals in je andere topics al werd gezegd, raad ik je aan om eerst een paar keer af te spreken en daarna haar pas verkering vragen, dit is wat beter verplaats in een keer gwn random t te vragen.

Je moet verkering nooit online vragen dat is gwn

onpersoonlijk.

suc6! 

Reputatie 5
Badge +1

Wat jammer dat het er niet van kwam. 

Maar ik begrijp ook wel dat je het spannend vond!

Mijn advies: App haar niet om verkering te vragen. Meiden vinden het persoonlijk gesprek  fijner en ze heeft dan ook geen vlug excuus om niet te antwoorden. Je kunt beter appen dat je haar iets belangrijks wil vertellen. Als je het durft kun je het op school vragen, maar het punt is dat er ook mensen bij kunnen zijn. Je kunt ook vragen om na school af te spreken. Als ze het echt wil dan boeit het haar niet of je haar nou op valentijnsdag vraagt of de dag erna. Ik hoop sat je hier iets aan hebt. Veel liefs mij. 

En laat me niet in spanning en maak gelijk een topic als ze ja zei :-) 

Reputatie 3
Badge +1

Wat jammer dat het er niet van kwam. 

Maar ik begrijp ook wel dat je het spannend vond!

Mijn advies: App haar niet om verkering te vragen. Meiden vinden het persoonlijk gesprek  fijner en ze heeft dan ook geen vlug excuus om niet te antwoorden. Je kunt beter appen dat je haar iets belangrijks wil vertellen. Als je het durft kun je het op school vragen, maar het punt is dat er ook mensen bij kunnen zijn. Je kunt ook vragen om na school af te spreken. Als ze het echt wil dan boeit het haar niet of je haar nou op valentijnsdag vraagt of de dag erna. Ik hoop sat je hier iets aan hebt. Veel liefs mij. 

En laat me niet in spanning en maak gelijk een topic als ze ja zei :-) 

goed thanks voor je bericht ik ga het doen

Reputatie 5
Badge +2

Ik zou het best in real life doen omdat via een bericht eb je msis meer kans op afwijzing dan in het echt en ja k zou zeggen van gisteren was ik te zenuwachtig om iets te zeggen en daarmee zou ik nu willen zeggen enzo.. want ik denk da meisjes da schattig vinden als jongens verlege zijn

Reageer