Skip to main content

Ik heb dus een vriendje, en ik heb met hem genomen vlak nadat de liefde van mn leven mn hart flink had gebroken. In die tijd was mijn (nu) vriendje er veel voor me, en ik ben hem opzich wel leuk gaan vinden., maar ik ben niet zo verliefd als ik was op die jongen voor hem. Alsin ik hou van van mn vriend maar gw ben ik niet echt verliefd. Ik wil het zeker niet uitmaken want hij heeft mn hele familie ontmoet en ik heb hem ontmaagd dus like wat moet ik doen?

Ligt eraan, je hoeft niet op iemand verliefd te zijn om een goede relatie te hebben. Het verliefdsgevoel gaat vaak een half jaar in de relatie al weg. Toch moet je het met deze persoon erg goed kunnen vinden, beter dan bijna elke andere persoon die je kent. 
 

Ik zou doen waar jij je het beste bij voelt. Je bent nog jong en je kan ook gewoon van de tijd met je vriendje genieten. Of je kan het uitmaken, omdat je hem niet leuk vind. 
 

ik vind niet dat je bij hem zo moeten blijven alleen omdat je hem al aan anderen hebt geïntroduceerd. Je blijft bij iemand omdat je hem leuk vind, wat anderen daarvan vinden doet er niet zo veel toe.


Reageer