Vraag

Niet reageren

  • 18 June 2020
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hallo iedereen! Ik heb een jaar geleden een berichtje gestuurd naar men crush, toen waren we nog in het 6e leerjaar, ik vroeg toen of ze het volgend jaar ooit zou aanmaken. Ze zei, ja misschien wel, maar daarvoor moeten we elkaar zien, en ik zei okay! En nu een jaar er na (we hebben in de tijd nog contact gehad van hoe gaat het en wat doe je?) vroeg ik: wil je nog altijd wat je vorig jaar zei? En zij reageert van omg heb je dag nog hh. En toen zei ik van:  ik had het gelezen daarnet. Maar toen negeerde ze me gewoon en ze reageert al 10 uur niet maar ze heeft het gelezen. Wat moet ik doen? Sorry dat het zo kut eruit ziet om te lezen 🤣.

 

ik heb het gevoel dat ze me express negeerd of gewoon het niet wil

 

We zitten in een andere middelbare school trouwens!


5 reacties

hoii,

Wat een vervelende ervaring zeg… Ik snap zeker als je hier onzeker van word of je er niet goed bij voelt. Wat je altijd kan doen is haar 1 bericht sturen met de vraag waarom ze niet reageert, maar persoonlijk zou ik dat pas na een dag doen. Het kan natuurlijk zijn dat ze het is vergeten of dat er andere dingen dwars zitten. Maak je je er niet te druk om. Je bent nog en er zijn genoeg vissen in de zee!

xxx

Reputatie 2
Badge +1

Hoi wat naar!

Ik heb alleen het idee dat het niet helemaal klopt, in je vorige topic zei je immers nog dat je 113 was!!??

Reputatie 1
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

ik ben 13 :sweat_smile:

Reputatie 2
Badge +1

sorry, ik bedoelde 13. maar dan kun je toch niet in het 6e leerjaar zitten. Of bedoel je groep 6

Reputatie 1
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-
ja ik zit nu in het middelbaar

Reageer