niet meer verliefd op m’n vriendje

  • 31 May 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Nou ik heb dus nu 1,5 maanden een vriendje en ik ben dus niet meer verliefd en nu weet ik niet wat ik moet doen. Hij is namelijk nog wel verliefd op mij en ik wil hem niet verdrietig maken. Ik heb ook laatst zijn ouders ontmoet dus dat is ook vervelend als ik het nu uitmaak. Ook is dat pas mijn eerste relatie dus ik heb verder ook geen ervaring. Hij wil ook steeds afspreken en ik ben gewoon heel bang dat hij er dan achterkomt ofzo. Hoe zal ik het nu verder doen?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ai dit is lastig. Als ik in deze situatie zou zitten zou ik, hoe vervelend het het ook is, het wel gewoon op een gegeven moment eerlijk zeggen. Je moet niet geforceerd een relatie hebben, dat heeft voor beide kanten een negatief effect.

Reputatie 6
Badge +7

Je blijft nu bij elkaar, niet omdat je samen wilt zijn maar omdat je het niet wilt uitmaken.

Maak je geen zorgen, dit houd je niet eeuwig vol.  Er komt vanzelf een moment dat je het uitmaakt.

 

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou t nog paar maanden aanlaten als jullie nog goede vrienden zijn enz mr als het awkward is dan beter uitmaken en eerlijk zeggen mr wel face to face

Reageer