Skip to main content

Hallo,

Ik ben 16 jaar en inmiddels al bijna 5 jaar single. Ik heb in die 5 jaar wel verschillende meiden leuk gevonden maar zij mij allemaal niet omdat ik blijkbaar niet knap genoeg ben. Heeft iemand tips hoe ik meiden kan vinden die me wel knap vinden?

Hey, als die meiden je niet leuk vonden omdat je niet knap genoeg was zijn ze het ook niet waard! 

Helaas kan ik je hiermee niet echt helpen. Kun je je haar in een mooi model laten knippen/ verven. Of je kunt wat aanpassen aan je kledingstijl. Je vind op internet vaak wel dingen die meiden leuk vinden. Maar je moet je er natuurlijk wel fijn in voelen!

Liefs Julie ❤️


Hoe vervelend het ook is,

het is het beste om gewoon te wachten totdat je iemand tegenkomt die jouw ook leuk vind, je kunt dat niet echt bepalen. 

Je zult op 1 dag echt wel iemand tegen komen die jouw ook leuk vind, maar dat kan even duren.


Ik heb dus al een nieuwe haarstijl en volgens mij heb ik prima kledingstijl maar er is nog steeds niemand die me knap wil. Ik heb ook al van die sites geprobeerd en daar zijn wel mensen die me knap vinden maar die wonen allemaal veel te ver weg. Ik weet wel dat het vanzelf moet komen maar ik wacht al 5 jaar en ik vind dat wel erg lang.


Dan kan ik je niet verder helpen, sorry


@Anoniempje62007 

Ja dat begrijp ik, misschien dat je nieuwe meisjes kunt leren ontmoeten op nieuwe plekken.

Ik ben pas 14, maar wil dat ook gaan doen.


Ja maar hoe


Ja maar hoe

Heyy Anoniempje62007,

als allereerst is het belangrijk om te weten dat je mooi bent zoals je bent. Als meisjes jou niet knap vinden, dan is dat hun probleem en niet die van jou. 
 

5 jaar klinkt misschien lang, maar je bent ook nog erg jong. Je hebt nog je hele leven voor je. Je gaat echt wel Iemand tegenkomen die jou mooi vindt voor hoe je bent. 
 

en anders: misschien interesse in jongens proberen?

 

Kusjes


@X_Sofie 

Ik ben zoiezo niet gay, dat weet ik zeker.  Maar ja ik zie gwn veel mensen om mij heen een relatie krijgen en ik niet. Dus ja weet niet of ik het kan "en zo ja" hoe ik het moet oplossen


Och Anoniempje62007, 

 

Wat jammer om te horen dat je zo over jezelf denkt. Echt iedereen is mooi op zijn-haar eigen manier, dat moet je echt nooit vergeten. 

 

Daarbij is het ook niet perse nodig om een relatie te hebben toch? Wellicht helpt het al om wat positieve aandacht van meisjes te krijgen via sociale media. 

Plaats eens een leuke foto van jezelf op instagram en vraag wat anderen van je vinden. Daar krijg je sowieso positieve en leuke reacties op. 

 

Succes! En als je nog vragen hebt dan mag je ze altijd stellen. 

 

Xoxoxox 


Reageer