Skip to main content
Vraag

Neuken met vriendin

• May 1, 2025
  • 1 reactie
  • 666 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik ben Gijs, 13 jaar, en ik heb al een tijd goed contact met een meisje dat ik leuk vind. We zijn open tegen elkaar, het voelt vertrouwd en we hebben ook besproken dat we elkaar allebei echt leuk vinden.

We hebben het er ook over gehad dat we misschien verder zouden willen gaan dan alleen knuffelen of zoenen. We zijn daar allebei eerlijk over geweest, en het voelt voor ons alsof we er klaar voor zijn — maar we weten ook dat het nog vroeg is en dat onze ouders het waarschijnlijk (nog) niet zouden goedkeuren.

Daarom wil ik er voorzichtig mee omgaan, en ik dacht: misschien is het goed om dit met iemand te delen die er ervaring mee heeft of mij tips kan geven. Ik wil niks overhaasten, maar ook eerlijk blijven over wat ik voel en denk.

Heb je misschien advies voor hoe ik hier verstandig mee om kan gaan?

Groetjes,
Gijs

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 31, 2025

ik snap dat eerlijk en geen haast maken een goede keuze is maar als het goede moment is moet je het gewoon doen  het licht er ook aan of je veilig of niet doet

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 3, 2025

Heyy Gijs. Deze gedachtes zijn heel normaal. Je kan het ook zeker doen als jullie elkaar leuk genoeg vinden en comfortabel met elkaar zijn. Denk er wel aan dat je de eerste keer altijd onthoud en dat je er echt klaar voor moet zijn. Doe niets wat je niet wilt. Denk er dus wel goed over na, want je hebt maar een 1e keer. Maar het kan dus best op die leeftijd. Praat erover met haar en doe waar jullie je fijn bij voelen!