Skip to main content
Vraag

Net verliefd op iemand crisis!!!

• September 24, 2026
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Hoi! Zoals je misschien aan de titel kan zien ben ik verliefd op iemand. Hierbij is het wel belangrijk om te weten dat ik een jongen ben en hij is er ook een. Ik zit net op de middelbare school dus ik moest iedereen nog leren kennen, en al gelijk zag ik dat een iemand eruit sprong: joppiesaus ik dacht misschien lijkt het gewoon zo of zit hij heel vaak verliefd te kijken en toen begon ik ook gevoelens voor hem te krijgen en ik had nog een vriendin uit de oude klas en die vertelde ik alles want niemand weet dat ik gay ben behalve zij dus me oude crush, twee andere vriendinnen en een vriend nou zij was helemaal opgewonden en vertelde ze dat hij ook een crush had, gast forward ze kwamen samen en waren ze officieel bf+gf en zij vertelde hem gelijk alles dus ook dat ik gay was en wie ik leuk vond, je raad het waarschijnlijk al, hij vind het heel leuk om het dan tegen joppiesaus te vertellen dat ik hem leuk vind recht voor mijn neus en joppiesaus vroeg gelijk of dat zo was dus ik antwoordde Alibaba (die vriendin) heeft het verzonnen want het was een oude grap uit groep 8 dat ik gay was en hij geloofde het en toen vroeg hij het later privé aan mij in rl en ik zei hetzelfde weer en hij geloofde het nog steeds, maar je zag dat hij het jammer vond.

ik heb nu geen idee wat ik moet doen!!! Ik heb zijn nummer en hij is altijd bij zijn vrienden.

ik was al eerder actief op deze site alleen toen was ik geblokt omdat ik een spelfout maakte dat ik elf was dus sommige herkennen mij misschien nog als @hallootjesikbenanoniem

Reageer alsjeblieft snel want ik wil snel handelen x Breaustars

2 reacties

• Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 25, 2026

Die vriendin had natuurlijk niks gedaan ik kon haar gewoon vertrouwen alleen het is nu meer hoe ik het aan joppiesaus moet vertellen

Quokka
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • September 28, 2026

Hoi hoi,
Ik zou op wat voor manier dan ook erachter proberen te komen of hij ook gay is. Ik zou niet weten hoe, maar dat kan zeker helpen. Vooral als je al het idee had dat hij teleurgesteld was!

Succes en hou ons op de hoogte!

Q