Skip to main content

Hoi\

 

ik heb een neef, hijs echt een schatje (platonisch) Hij begrijpt me heel goed, kan lachen met mij, judged me niet en is een jaar ouder dan mij. 

Laatst op vakantie zaten we om 12 uur ‘s nachts (vraag me niet waarom is gwn leuk) op de schommels.

toen zei hij opeens;’ weetje, ik ben eigenlijk best wel verliefd op je.’,

Ik wist niet wat ik moest doen, ik had het al van zijn zusje gehoord maar- ew\

ik zei van ja maar we kunnen nooit trouwen ofzo, dat mag niet van de wet

Hij zei:’ Jawel, we hebben niet dezelfde achternaam dus….kan wel! En we zijn achterneef en achternicht van elkaar, dus we zitten eigenlijk niet echt in dezelfde familie.’ 

 

Toen vertelde hij me dat hij geile dromen over mij had- 

AUB HELP

Het is inderdaad niet tegen de wet, maar het is duidelijk dat jij dit niet wil. Dit is iets wat je duidelijk naar hem moet maken, om eerlijk te zijn is het makkelijker om met een excuus te komen om niet te daten, aangezien hij letterlijk familie is.  Hierdoor kan je zijn gevoelens minder kwetsen, als jij je daar zorgen om maakt. 

Toch zou ik een beetje medeleven met je neef hebben, hij heeft namelijk niet per se iets fout gedaan (behalve het dromen gedoe dan.) Hij is verliefd op je en voelt je aangetrokken tot je, daar kan hij niet zo veel aan doen. En vanwege wat je in het begin zei neem ik aan dat het een aardige jongen is.

 

dus, maak duidelijk tegen je neef dat je niet verliefd op hem bent, maar blijf beleefd en wees niet gemeen over zijn liefde voor jou. (Dus eigenlijk wat je zou doen als iemand anders dit met jou zou delen die niet familie was)

je zou nog iets kunnen zeggen over die geile dromen van hem, dat is namelijk grensoverschrijdend, je kan niet zomaar zeggen dat je seksdromen over iemand hebt gehad… zelfs als jij er niet zo’n last van had, is dit niet het gedrag dat hij moet vertonen bij andere meisjes.


Haha ja, heb ik gedaan. Het is echt een aardige jongen hoor! Z’n dromen….tja…. Daar kan ik niks over zeggen, daar heeft hij geen controle over. Maar bedankt nog! :D


Aan dromen kan je niet zoveel doen inderdaad, maar aan het delen van die dromen wel. Dat is meer wat ik bedoel, ik vind het niet normaal dat hij deelt dat hij die dromen heeft. 


Reageer