Hoi ik ben nieuw op dit platform
Hier volgt het verhaal:
Ik ben Clara ik ben 14 jaar en mijn neef is na zijn verjaardag 16
Ik was alleen met mijn neef op de slaapkamer van hem tijdens de verjaardag van mijn oom (zijn vader) en we gingen dus gamen en toen begon hij een beetje pikante vragen te stellen zoals wat mijn type was enzo en ik stelde er ook een paar terug en toen bleek het dat we eigenlijk best wel veel gemeen hadden, we wisselden onze telefoon nummer uit en toen ging ik weer naar huis een tijdje later op de verjaardag van mij. Neef zaten we weer op zijn kamer en gingen we een beetje stoeien en toen viel hij boven op me en zoende me ik zoende hem terug en toen werden we naar beneden geroepen ( we waren erg geschrokken want we dachten dat we betrapt waren) ik moest gaan we zijn inmiddels een paar maanden vedder en ik ben alleen een weekendje thuis met mijn neef omdat mijn ouders naar Londen zijn moest hij op mij passen maar gisteren gingen we weer gamen en toen wist ik niet wat me bezielde maar ik zoende hem maar hij wilde meer dus hij trok mijn blouse uit en uiteindelijk hadden we sex het probleem nu alleen is dat we familie zijn is dit wel legaal en mogen we hier mee doorgaan als we dit willen