Vraag

need some tips✌

  • 11 November 2021
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Okey k heb even tips nodig en er zit een kleine vaag bij:

 

 

 

okey k ben beetje klaar met het single zijn en ben wel toe aan een relatie maarja op een of andere manier kiezen de meiden dan toch weer voor de jongens die "elke week dronken zijn drugs doen en shit" ipv de "normale" jongens die niet elke weer dronken zijn roken drugs doen. Want op een of andere manier kiezen meiden altijd voor de 1e type guy die ik hier heb beschreven.

Waarom is die 1e type guy aantrekkelijker dan de 2e tell me meiden! 

 


4 reacties

Badge

Goeie vraag ben zelf een meisje maar ik weet het ook niet er zijn ook wel meiden die juist niet voor de eerste gaan waarschijnlijk ik ook en weet je blijf gewoon jezelf dat is het beste (vinden wij ook aantrekkelijker dan helemaal uit te gaan sloven)

Groetjes me

Geen idee, er zijn zoveel onverklaarbare dingen in het leven. Met zulke types wil je alleen niet een leven opbouwen dus uiteindelijk denk ik dat vrouwen die een serieus leven op willen bouwen met een woning en gezin dat die toch voor de meer berekenbare types zullen kiezen. 

Reputatie 5
Badge +3

onnodige quote verwijderd, de Kindertelefoon.

@Koelhe 

 

Hey ik ben een meisje van 14 en meisjes om me heen hebben hun mond vol over bad boys enzo maar later trouwen ze met een lieve zorgzame man die niet perse rookt ofzo als meiden een keer hebben geleerd dat dat soort type toch niet zo lief is komen ze terug naar de mensen die ze veel liefde geven 

Ik ben geen bad-boy. Nee ik ben een tech-nerd, en respect staat bij mij op nummer 1.

You know what, ik ga mijn verhaal vertellen hoe ik als een nerd met meisjes om ga. 

Knap ben ik niet, te minste dat vind ik. Andere zeggen van wel. Slim ben ik wel, heb wel wat geld, ben grappig en erg lief. Misschien is het gewoon hoe ik doe dat ik goed om kan gaan met meisjes, maar misschien is het gewoon omdat ik ongelooflijk aantrekkelijk ben haha. Anyways, nu ik dit heb gezegd komt het boeiende verhaal.

Ik heb vrienden die wanhopig bezig zijn met een vriendin krijgen, flirten met meisjes etc. Maar het verschil tussen die vrienden van mij en ik, is dat meer meisjes mij mogen dan die vrienden van mij. Waarom? Omdat ik respect voor hen heb, flauwe grapjes maak, maar wel zo dat ze er zelf ook om kunnen lachen.

Wat ik ook doe, is chatten, random vragen hoe het gaat. En ze proberen te helpen met hun problemen, je geeft ze dan en gevoel dat je om hen geeft. En je wint hun vertrouwen. Maar ik laat hen ook mij helpen, vertel ze wat me dwars zit. Ik ben geen meiden magneet, maar kan wel goed meisjes begrijpen, is ook erg belangrijk.

Bouw een band op, chat veel, en spreek regelmatig af met een meisje, maar zorg dat je ze niet lastigvalt en ga niet te snel. Vraag hoe het gaat, en vraag dat niet 1x maar 2x, ze zullen eerst zeggen dat alles prima gaat, maar als je doorvraagt is er een kans dat er toch wel wat is. Doe dit en dan is het alleen nog maar een kwestie van tijd. Wordt je gefriendzoned, geen probleem, je hebt wel een goede vriendin erbij. Die je vast wel wilt helpen met een vriendin vinden.

Succes

Reageer