Vraag

naaktfotos verspreid

  • 7 May 2022
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Badge

Ik jad contact met een meisje we praatte een tijdje en uiteindelijk vroeg ze om een naaktfoto ik vertrouwde haar zo erg dat het deed daarna zei ze dat ik meer moest doen ander zal ze het online zetten ik gokte erop en heb haar geblokeerd op alles het is nu anderhalf uur later en er is nog niks online moet ik me nu zorgen maken?


4 reacties

Wat ontzettend vervelend. Check je situatie eens op Helpwanted.nl. Daar krijg je passend advies van wat je het beste kunt doen.

Reputatie 3
Badge +1

Echt naar !!!! Maak geen zorgen. Naaktfoto's zijn alleen een week populair(Met je vrienden overleef je het echt . Geloof me)Later vergeten ze langzaam . Blokkeren vind ik een heel goede keus. En is het nu online ???? Zoja. Negeer de stomme opmerkingen. Ga naar je vrienden.  Je vrienden zul je echt helpen en steunen (natuurlijk wij ook) . Ik vind het knap van je dat je het durft te delen. Ik denk dat DeTerugchat Van De Kindertelefoon je kan helpen. Maar nu kan je alleen chatten of bellen met de kindertelefoon. (Het is een beter laat)

 

Crazygirl_ 

Gwn negeren, als ze online komen naar je ouders gaan ofzo.

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7 Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. 

Als ze online komen is diegene strafbaar.  Vaak weten mensen dat zelf ook wel dus zetten ze het niet echt online.  

Reageer