Skip to main content
Vraag

naaktfotos van mezelf

• 21 maart 2025
  • 7 reacties
  • 233 Bekeken

Lynde556
Forum|alt.badge.img

Ik maak weleens naakt video’s en filmpjes maar ik stuurde die naar me vriendje je hebben al een jaar een relatie maar hij heeft ze op zijn snap verhaal gezet en ik weet niet wat ik moet doen heeft iemand tips?

7 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1790 reacties
  • 21 maart 2025

Gewoon aan hem vragen of hij ze er af wilt halen en misschien vragen waarom hij het heeft gedaan. Ben je herkenbaar op die video's? Want dan is het illegaal 

Groetjes Lupus

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 540 reacties
  • 22 maart 2025

Tegen zijn ouders zeggen als hij ze niet weghaalt; die zullen daar niet blij mee zijn.

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1790 reacties
  • 22 maart 2025

Nog een toevoeging: het is illegaal als je herkenbaar bent en hij ze erop heeft gezet zonder jou toestemming 

Groetjes Lupus 

Lynde556
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 22 maart 2025

Ik sta hier niet met me hoofd op maar mensen weten dat ik het ben

Quinnyluv
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 23 maart 2025

Ga ermee naar de politie, dat soort foto's zijn illegaal. Mocht je dat zelf niet durven, zeg het dan tegen zijn of je eigen ouders. :) Ik kan hier niet zoveel advies over geven maar alsnog suc6, ik hoop dat alles goed komt!!! (Seraph of the end pfp spotted <3) 

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 293 reacties
  • 24 maart 2025

Ja als je het al gevraagd hebt kan je zijn ouders of de politie vragen , volgens mij dat laatste zelfs anoniem zonder je naam te zeggen als je zijn profielnaam maar kan doorgeven

Lynde556
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 24 maart 2025

Omg mensen het spijt me heel heel erg ik vergiste me het ik was gehackt waardoor dat dus zo aan mij is laten zien

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen