Skip to main content
Vraag

naakt fotos krijgen van meisje

• September 17, 2025
  • 3 reacties
  • 362 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi ik ben jonge 16 jaar nu ik krijg naam foto’s van meisje 15 jaar zelf stuur ik niks terug want ik ben al een keer gecatfisht en daar heb ik wel wat van geleerd maar zij vindt min enorm lekker en geil en wilt elke dag met mij mastuberen ik trek mijzelf lekker af en zij vingert en speelt met haar borsten cup e kapot groot ze raken elkaar aan maar ik stuur geen foto’s filmpjes helemaal niks zij gaat telkens helemaal los zeg ik wil je in me ik wil je pijpen filmpjes maken tijdens het vingeren mijn naam hijgend zeggen en ik kan lekker genieten en lekker aftrekken en geil terug praten zonder dat ik wat van mij hoef te sturen me zou ik haar een kerel verassen met een naakt foto of zou ik het zo laten. En hoe kan ik aftrekken lekkerder maken 

3 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 18, 2025

Raar verhaal  maar wat je zeker niet moet doen is die foto's of filmpjes online zetten hou die voor je zelf en als jullie niets meer met elkaar wilen verwijderden dan kan je nooit in de problemen komen.

Maar bedenk haar erbij misschien. 

1ding weet jij zeker dat ze 15 jaar is ?

• September 22, 2025

Gewoon verder doen zoals je bezig bent, maar als ze alleen maar fotos stuurt: pas op. En ook de stem kan iemand tegewoordig ook met AI veranderen. Stuur haar geen foto/vid van jezelf. Zeker niet met je hoofd of herkenbare dingen erbij. Je moet haar niet veRRassen met niks. Laat dat zo. Blijf met haar texten, niks mis mee. Maar pas erg op. Is ze wel 15, ze kan catfishen in opdracht van iemand. 

Zelf zou ik er niet eens aan beginnen. Ik vind wel genoeg vriendjes IRL , is véél leuker

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Pas op met naaktfoto’s. Dat kan echt problemen geven. 

xx liefs Wolf 🐺