naakt fotos

  • 29 July 2022
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 1
Badge

mn vriendje vraagt naakt foto s  maarik weet niet wat ik oet doen maar ik wil hem ook niet kwijtraken


3 reacties

Ik zou het niet doen omdat van naakt foto's gemakkelijk misbruik kan worden gemaakt. Daarnaast zou je vriendje je niet horen te verlaten om naakt foto's. Maar de keuze is aan jouw.

 

Succes

niet doen als hij je dumpt is het beter zo

Reputatie 6
Badge +7

Als je een naaktfoto verstuurd, ben je hem kwijt. Voor altijd. 

Hij blijft altijd staan op het apparaat van degene die hem ontvangen heeft als diegene hem niet zelf verwijdert.

 

Als je een vriendje hebt die écht om je geeft, dan wil hij niet dat er zo'n foto van jou rondzwerft die over 6 maanden of een jaar of 2 jaar of 5 jaar ineens opduikt.

 

Natuurlijk bezweert hij dat hij hem verwijdert.  Haha.  NOT!  
Waarom zou hij? Leuk aandenken.  Kan hij ook later mee scoren bij zijn vrienden.
En jij kunt het NOOIT controleren.

Stuur, en zodra het uit gaat, gaat hij rond.   Naar iedereen die je kent.

 

Als zo'n foto wordt rondgestuurd, dan denkt de vriendengroep die hem ontvangt "Leuk, gelijk doorsturen naar iedereen die ik ken".  Niemand denkt "laat ik hem maar niet doorsturen".  Iedereen denkt "Ik heb hem nu zelf gekregen van iemand die deze naaktfoto heeft doorgestuurd, dus waarom zou ik het niet doen? "

En dan ben jij hem kwijt.

Nou ja, kwijt.  De hele school en iedereen die je kent en iedereen in je dorp en iedereen in je stad heeft hem.

Dus hij is nooit echt kwijt.

 

Als je vriendje echt om jou geeft, zou hij dan:

  1. egoïstisch voor zichzelf NU zo'n foto van jou willen en niks geven om jou
  2. nooit willen dat jij zo'n risico loopt

?

 

Dus dat hij dit wil en dat hij dreigt dat je hem kwijtraakt, zegt eigenlijk heel veel over hoe hij is als vriendje.    En dat is niet het antwoord dat je wilt horen.  Maar eigenlijk is hij een waardeloze zak die je absoluut niet kunt vertrouwen met een naaktfoto.

 

 

Reageer