Vraag

naakfotos gestuurd maar ben 12 en bang dat die jongen ze doorstuurd

  • 12 April 2020
  • 5 reacties
  • 253 Bekeken

Badge

Ik ben dus verliefd geworden op een jongen die best ver van mij woont. Nu praatte wij dus elke dag via snap enz. en hij vroeg op een gegeven moment om naaktfoto's, dus mij in bh en naakt. Ik ben best snel verliefd geworden op die jongen, maar zei op dat moment nee. Hij vroeg het elke keer, elke dag. Tot hij op een gegeven moment zei “jij doet dat toch niet sturen, want je bent daar te bang voor.”  Ik was toen zo dom om een foto te sturen in bh en iets later zonder bh. Nu kon ik natuurlijk zien of hij screen maakte, maar dat deed hij niet. 1 dag later vroeg hij het weer en hij zei helemaal van je kan me vertrouwen ik doe daar niks mee. Dus ik stuurde er nog 1 (echt dom van mezelf, maar ik zo verliefd) hij maakte op dat moment een screen en zei dat het perongelijk ging. Ik was hem aan het stressen enz. Want hij had ook contact met mijn beste vriendin en een meisje dat ik niet mag. Hij zei dat hij de screen had verwijderd, maar hij doet de laatste dagen ook erg boos ineens. Dus het lijkt nu alsof hij dat alleen deed voor die moto's. Nu zit ik bijna elke dag te huilen, omdat ik daar echt bang voor ben dat het word doorgestuurd.  Het enige wat ik wil weten of hij ze heeft verwijderd, en als dat is gebeurd de contact verbreken. Hij kan dan alles gaan zeggen, maar hij heeft geen bewijs. Ik denk zelf in mijn hoofd dat hij die screen nog wel heeft, maar zegt van niet. Weet iemand wat ik nu kan doen?


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Sorry, maar helaas moet ik je zeggen dat je al te laat bent. Je kan niks meer doen of je moet zijn telefoon te pakken krijgen en het verwijderen en dan hopen dat hij het niet doorgestuurd heeft. Stuur nooit meer naaktfoto's. Dat is niet slim.

Reputatie 2
Badge +1

Zoals de vorige reactie al heeft gezegd kan je er nu niks meer aan doen, ik snap wel helemaal hoe je je voelt.  het verleden is niet te veranderen.

ik zou er ten eerste van leren en het echt nooit meer doen, want als iemand zo iets zegt: van 'je bent vast bang.' heeft hij je uitgedaagd om het te doen en dat is fout van hem. 

ik zou omdat hij wel je foto's heeft waarschijnlijk (misschien  je dit zelf al bedacht maar ik zeg het maar) teminste geen ruzies aangaan en gewoon lief blijven, hier bedoel ik niet mee dat je alles moet accepteren als hij iets doet, 

succes verder! 

Pfff heb t zelfde nu , maar ben 17 , ben daarom ook gaan zoeken nr verhalen vn meisjes die zelfde hebbe meegemakt 😩😩😩 , Is indd niks meer aan te doen enige wat we kunnen doen s hopen dat hij er niks mee doet. Stel hij stuurt door en mensen connecten ons erover kunnen we beste ontkennen 🥺

succes

Ontkennen, altijd ontkken, de technologie is nu zo goed dat je makkelijk een gezicht ergens over heen kan plakken dus dan moet dat je smoes zijn.

Reputatie 2
Badge +3

Ik ben dus verliefd geworden op een jongen die best ver van mij woont. Nu praatte wij dus elke dag via snap enz. en hij vroeg op een gegeven moment om naaktfoto's, dus mij in bh en naakt. Ik ben best snel verliefd geworden op die jongen, maar zei op dat moment nee. Hij vroeg het elke keer, elke dag. Tot hij op een gegeven moment zei “jij doet dat toch niet sturen, want je bent daar te bang voor.”  Ik was toen zo dom om een foto te sturen in bh en iets later zonder bh. Nu kon ik natuurlijk zien of hij screen maakte, maar dat deed hij niet. 1 dag later vroeg hij het weer en hij zei helemaal van je kan me vertrouwen ik doe daar niks mee. Dus ik stuurde er nog 1 (echt dom van mezelf, maar ik zo verliefd) hij maakte op dat moment een screen en zei dat het perongelijk ging. Ik was hem aan het stressen enz. Want hij had ook contact met mijn beste vriendin en een meisje dat ik niet mag. Hij zei dat hij de screen had verwijderd, maar hij doet de laatste dagen ook erg boos ineens. Dus het lijkt nu alsof hij dat alleen deed voor die moto's. Nu zit ik bijna elke dag te huilen, omdat ik daar echt bang voor ben dat het word doorgestuurd.  Het enige wat ik wil weten of hij ze heeft verwijderd, en als dat is gebeurd de contact verbreken. Hij kan dan alles gaan zeggen, maar hij heeft geen bewijs. Ik denk zelf in mijn hoofd dat hij die screen nog wel heeft, maar zegt van niet. Weet iemand wat ik nu kan doen?

Hij kan ook screnen als hij smasung heeft door naar apps te gaan en dan dan zie jij niet

Reageer