Vraag

Na hoeveel maanden weer relatie

  • 16 May 2020
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Yoo ben ik weer!

 

Het is vandaag 7 weken uit met mijn ex, en ik wil geen fuckboy zijn dus:

Na hoeveel maanden kan iemand weer een vriendin hebben?

Ik was van plan om minimaal tot volgend schooljaar single te blijven.

Maar wil gewoon weten wat jullie vinden!


2 reacties

hoii,

Ik snap dat je geen fuckboy wilt zijn, maar de enige van wie die mening belangrijk is ben jezelf. Ook kan je jezelf niet dwingen om bvb niet verliefd te worden. Zodra je echt weer verliefd word kan je jezelf altijd afvragen of het te vroeg is. Voelt het goed voor jou? Ga er dan vooral lekker vol en laat de rest hun oordeel bij hen houden. Je echte vrienden zullen ook wel begrijpen dat je geen fuckboy bent en gewoon opnieuw iemand bent tegengekomen die je echt leuk vind. 

 

Ik heb het zelfde ook een soort van meegemaakt, want tussen mijn 2 exen zat maar 1 maand.  Ik had mezelf zo gek gemaakt dat ik zelfs tegen mensen ging zeggen dat ik een slet was , maar de enige die dat vond was ik zelf. Toen ik die gedacht uit mijn hoofd had gezet zei iedereen dat ze blij voor me waren en me helemaal niet als slet zagen. 

Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt gehad! pas goed op jezelf !

 

xxx

Beste @Anoniemxxx_ 

Bedankt voor je reactie! Ik vind wel dat je gelijk hebt maar mijn ouders vinden ook dat ik rustig aan moet doen, ze willen dat ik vooral met mijn vrienden omga, maar het gaat mij erom dat ik iemand in mn leven heb tegen wie ik alles kan zeggen. Al hoop ik dat de volgende wel een klein beetje stouter is want ik heb ook mijn behoeftes xD

Reageer