Vraag

na de hoeren gegaan

  • 7 August 2021
  • 4 reacties
  • 658 Bekeken

Badge

Beste mensen 

ik heb al 6 jaar een vriendin maar de laatste tijd hebben we wat minder seks gehad maar zelf had ik wel heel erg de behoefte aan seks maar ook wilde ik een keer zien hoe seks met een hoer is. maar ik kan er eigenlijk niet echt genoeg van krijgen maar ik hou nog wel heel erg van mijn vriendin kan iemand me hier mee helpen.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @bertus172 

Een prostitué mag wettelijk geen minderjarige doen. Dus je zal moeten wachten tot je meerderjarig bent. Verder zolang je het niet geheim houd van je vriendin is het niet erg.

Groetjes NV

Als je al een verhaal verzint, zorg er dan voor dat het redelijk geloofwaardig is/klopt. Een prostituée zal nooit haar baan en leven op het spel zetten om seks met een minderjarige te hebben.

Mocht je nou wel echt dit gedaan hebben, dan lijkt het me handig om even wat dingen met je vriendin te bespreken. Als zij geen seks wil, kan je misschien wel afstemmen dat zij het dan oké vindt als jij die behoefte buitenshuis vervuld.

Ik weet natuurlijk niet of zij daar zo over denkt, maar je zal het in ieder geval op moeten biechten, als je een beetje een gezonde relatie wil. Succes!

Reputatie 1
Badge

een tip, zoek u een oudere kameraad die een auto heeft en die met u rondrijdt 

doe ik ook zo, ik was 14 en mijn broer zijn kameraad 21, ik kom daar super goed mee overeen en kan daar ook alles tegen zeggen… voor de grap zei ik eens, je zou beter met mijn eens lang de hoeren gaan, maar dat was voor de grap, opeens zegt hij kom we zijn weg, toen kreeg ik wat schrik want dat was de bedoeling niet, toen ik de meisjes zag was ik als 14 jarige extreem geil dus vroeg ik of ik mocht rukken, hij zei ja doe maar.

heeft echt kei veel voordeel, punt 1 kan je meisjes in het echt zien, terwijl jij aan het aftrekken bent en je kameraad altijd aan het rondrijden is met jou, je kan gewoon jezelf zijn en genieten, en als je klaargekomen bent kan je opgelucht ademhalen dat je sperma niet in zo een meisje waar al 100 man heeft ingezeten, en je achteraf spijt hebt of je wel geen enge ziekte hebt opgelopen, het zal je zo meer voldoening geven, en je kan genieten zonder in een wildvreemde te zitten, en bovendien heb je er nog geld mee uitgespaard ook

gewoon een kameraad zoeken die met jou langs wil rijden als jij kan aftrekken

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 9: onnodige seksuele details

Badge

Beste mensen 

ik heb al 6 jaar een vriendin maar de laatste tijd hebben we wat minder seks gehad maar zelf had ik wel heel erg de behoefte aan seks maar ook wilde ik een keer zien hoe seks met een hoer is. maar ik kan er eigenlijk niet echt genoeg van krijgen maar ik hou nog wel heel erg van mijn vriendin kan iemand me hier mee helpen.

Hey!

Luister ik snap je punt en ik snap het dat je behoeftes heb alleen als je seks gaat hebben met een hoer moet je wel weten dat sommige meisjes daar heftig op kunnen  gaan reageren en het misschien zelfs uit kunnen maken. Als ik jou was zou ik met mijn vriendin praten over jullie seksleven en kijken of er wat aangedaan kan worden vertel haar ook dat jij wel behoeftes heb, maar seks met een hoer klinkt leuk en aardig maar als je vriendin er achter komt kunnen er veel dingen veranderen! Hopelijk helpt dit een beetje 

 

Groetjes (tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit)

Reageer