Na anderhalve maand weer contact met een vriendin

  • 6 June 2020
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoiiiii, ik heb na anderhalve maand dus weer contact met een vriendin en het voelt heel erg vreemd. Al maakt het voor dit verhaal niet zo veel uit, ik ben ook al meer dan een half jaar verliefd op haar, zij wist dit al voordat we nummers uitwisselden en met elkaar begonnen om te gaan/vrienden werden, en zij is zelf ook lesbisch. Maar we zijn niet méér dan vrienden en mijn gevoelens voor haar zijn niet wederzijds.

Een paar weken nadat de scholen dicht gingen en alles had ik tijdelijk het contact met haar verbroken vanwege bepaalde redenen. Ik had natuurlijk wel eerst uitgelegd waaróm ik het contact tijdelijk verbrak. Zij vond het jammer en hoopte me weer te spreken. 

Sinds een week heb ik het contact weer opgepakt en het voelt dus heel erg vreemd. Zij doet nu voor mijn gevoel heel erg haar best om telkens dat ik iets heb gestuurd zo snel mogelijk te antwoorden en daardoor weet ik niet meer zo goed hoe ik me nou moet gedragen. De voornaamste reden dat ik het contact met haar had verbroken was namelijk omdat het niet goed ging op school en in mijn hoofd en ik er heel onzeker van werd dat zij telkens nou niet bepaald snel op mijn berichtjes reageerde. Nu heb ik wél weer contact en ben ik veranderd in de manier waarop ik met haar om ga. Ik zou er nu dan ook prima tegen kunnen als ze pas na twee dagen of zo antwoord op mijn berichten zou geven. Maar dat is nu juist wat ze nu níét doet😂😅. Zij reageert tegenwoordig telkens dezelfde dag nog of zelfs in een paar uur.  Dus moet ik nou gewoon lekker mezelf zijn en vaak berichten sturen over wat me bezighoud of wat ik heb meegemaakt, of moet ik het rustig aan doen en om de paar dagen iets kleins en simpels sturen? Daarbij wacht ik er nog steeds op dat zij éíndelijk zegt wanneer ze kan bellen😩😅. 

Zo, dat moest er even uit en als iemand advies heeft, is dat natuurlijk nóg beter🥺🥺🥺


1 reactie

Je kan het best gewoon snel reageren als je verliefd op haar bent en ook leuk reageren.

Reageer