Vraag

mysterie en ongerust

  • 23 October 2021
  • 8 reacties
  • 273 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi , ik nog eens . Vanmorgen kreeg ik een nude (foto) doorgestuurd van een meid die aan het vingeren was (onherkenbaar zonder hoofd) met als boodschap "daar hou jij toch ook van" . Nu is het wel zo dat ik seks had met mijn bff maar dat houden we stil , op school en daarbuiten laten we niks merken en zijn we gewoon bff's . Net gehoord dat E. (mijn bff) dezelfde foto gekregen heeft , andere klasgenoten niet . Nu is de vraag of iemand doorheeft dat we méér dan bff's zijn ? Toen we seks hadden op de kamer van E. kunnen we niet betrapt zijn geweest want we waren daar alleen . Gisterenavond waren we wel op een verjaardagsfeestje van een klasgenoot maar daar hebben we denk ik ook niks laten merken , we hebben elkaar niet aangeraakt . We zijn er wel samen weggegaan en even verderop in een parkje gezoend , zou iemand ons daar gezien hebben ? Ik ben nu vooral bang dat die geruchten mijn ouders gaan bereiken , want dan ben ik zeker dat ik niet meer bevriend zal mogen zijn me E . (mijn ma moet al niet veel van haar weten , zie mijn vorige posts) . Wat doe ik (we) nu eigenlijk best ?


8 reacties

Hey Lanka,

Ik zou gewoon wat beter opletten alsnje bevoordeeld wil zoenen. Je kan ook eventueel niet de hele tijd tegelijkertijd en samen weg gaan vanuit school, maar later afspreken.

Laat vooral niet merken op school dat je denkt dat iemand het weet. Dan zal het ander sneller opvallen dat je misschien twijfelt.

Groetjes,

Who.am.I.

Reputatie 4
Badge +4

Op school weten ze wel dat we bff’s zijn , de rest niet (denk ik). Ik wil best uit de kast komen op school ( E . ook) maar dan is er weer het probleem dat mijn ouders te weten kunnen komen dat ik iets heb met een meid en dat wil ik (voorlopig) niet .

Dan zou ik ook nog even wachten met vertellen op school. Maar je moet het ook niet proberen eeuwig geheim te houden en vergaat niet dat je moeder niet zomaar iets mag besluiten over jou als je ouder wordt. Je mag zelf kiezen met wie je bent. Dan maakt het niks meer uit wat zij zegt.

Groetjes

Who.am.I.

Reputatie 4
Badge +4

Ik weet ook nog niet hoe het verder zal gaan met E. , tot voor kort dacht ik gewoon hetero te zijn maar ben nu volop dingen aan het ontdekken en het klikt steeds beter met E.  Morgennamiddag ga ik weer bij haar langs , ga eens proberen uit te vissen hoe zij denkt dat het tussen ons verder moet en of we het moeten zeggen op school ( voordeel daarvan zou wel zijn dat we niet meer steeds moeten opletten met wat we doen en zeggen) . Op school zou die outing geen probleem zijn denk ik , maarja mijn ouders he …..

Reputatie 4
Badge +4

Een update : om een einde te maken aan alle  geruchten op school hebben E. en ik gezoend waar iedereen het kon zien , hopelijk stopt dat geroddel nu . Maar voor mezelf ben ik er nog steeds niet uit of ik nu lesbi,bi of hetero ben , voorlopig gaat het heel goed met E. maar ergens denk ik nog steeds dat ik ook jongens leuk kan vinden . En wat die foto betreft , nog steeds geen idee wie die gestuurd heeft .

Hé Lanka,

Misschien beetje late reactie, maar ik denk dat je er gewoon zelf achter moet komen of je BI, hetero, lesbi, of eventueel zelfs pan bent.

En als je geen roddels meer hoort op school maakt het toch niet zoveel uit wie het was.

Reputatie 4
Badge +4

Hé Lanka,

Misschien beetje late reactie, maar ik denk dat je er gewoon zelf achter moet komen of je BI, hetero, lesbi, of eventueel zelfs pan bent.

En als je geen roddels meer hoort op school maakt het toch niet zoveel uit wie het was.

Ja,maar de nieuwsgierigheid blijft haha . Vandaag op school viel het heel goed mee ,geen negatieve reakties gehoord , en sommigen zeiden zelfs dat ze al langer in de gaten hadden dat E. en ik méér dan bff’s waren . En ja de toekomst zal moeten uitwijzen of ik verder de lesbi richting uitga of er een jongen in beeld komt . Maar momenteel geniet ik van E. dus als je het me nu vraagt hoop ik dat het nog lang mag duren met E.  Morgennamiddag zijn we weer enkele uren samen bij haar thuis,ik kijk er nu al naar uit !

Cancel je ouders en wees een trotse homo.

Reageer