Skip to main content
Vraag

'Muilen'

• June 9, 2025
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1

Hallo iedereen

Dit is mss raar ma ik heb zon gevoel dat mn boyfriend meer zetten aan het doen is om te tongzoenen/muilen/… (hoe het tegenwoordig ook noemt). Ik heb dit nog nooit gedaan, hij ook niet want ik ben zijn eerste lief, ma ik heb da ook gwn nog nooit gedaan…
Kan iemand mss in stapjes zeggen:

• hoe da moet
  • wa ik nie mag doen
  • wa ik moet doen
  • wak nie mag eten op voorhand ofzo…

dankje alvast!

2 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 9, 2025

Wat een verschrikkelijk woord, dat muilen.  Dat heet tongzoenen.

Het is eigenlijk heel gemakkelijk: je stopt je tong in elkaars mond en draait rondjes.  Je kunt variëren in snelheid en hoe diep je gaat.  Gewoon doen, het gaat vanzelf.

Blijf door je neus ademen of je stikt.  En niet bijten.

Eet geen knoflook of vis voordat je kust, tenzij hij het ook doet.  

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@anoniempjee xx! Het is helemaal normaal om het spannend te vinden als je voor het eerst gaat tongzoenen. Begin rustig door elkaar aan te kijken en zachtjes met je lippen contact te maken. Open je mond langzaam een beetje en gebruik je tong heel voorzichtig, met kleine aanrakingen. Luister naar hoe hij reageert en pas je aan zodat het voor jullie allebei fijn voelt. Vermijd meteen diep met je tong gaan, te nat of wild zoenen, tanden klikken, en eet geen sterke smaken zoals knoflook of ui vlak voor het zoenen. Zorg dat je mond fris is, bijvoorbeeld met een mintje, en blijf ontspannen. Praat vooral met je vriendje als je iets niet fijn vindt. Doe het alleen als je er echt zin in hebt, dan wordt het leuk voor jullie samen!

xx liefs Wolf 🐺