Skip to main content
Vraag

Mogelijke eerste 'Date': Kleding tips

• September 14, 2025
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi, zoals ik eerder al vertelde, (zie mijn vorige topic) heb ik contact met een meid op snapchat. Ik noem haar nu even roos.  We willen bieden bellen met elkaar, nu moet er een moment komen dat het goed voelt om dit te doen. We kunnen dan ook, tenminste ik ga dat vragen aan, een datum prikken voor een eerste 'date’ want ze lijkt mij een lieve en hele leuke meid :)
Maar, ik weet niet als het lukt om een een 'date’ te plannen wat ik dan aan moet. Heeft iemand kleding tips? Ik heb een grijze chino maar wat voor T-shirt moet ik daar dan op aan doen. mijn ogen zijn blauw en ik heb gehoord dat een T-shirt dat matched met je oog kleur aantrekkelijk is. maar ik wil geen blauw aan eigenlijk maar, wat staat wel leuk voor een 'date'? het kan voelen alsof ik te ver vooruit loop omdat we nog geen eerste 'date’ hebben gepland, nog niet eens hebben gebeld, maar als het moment hopelijk daar is wil ik wel een goede eerste indruk op haar maken in real life!

Lieve groetjes, Lucas😊

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Yo Lucas draag gwn wat lekker zit wel een beetje netjes natuurlijk maar hoeft niet extreem bijzonder wel uitkijken aangezien je haar niet kent maar succes kerel 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 14, 2025

Het is inderdaad handig om gewoon iets aan te doen waar je je lekker in voelt. Als je zo’n grijze broek hebt kan je er een wit of zwart shirt op doen, dat past altijd. Of misschien een leuk kleurtje zoals rood of groen. En zorg dat je schoenen schoon zijn want dat ziet iedereen meteen.

Maar echt het allerbelangrijkste is dat je gewoon aardig doet en lacht, dat vindt iemand veel leuker dan wat voor shirt je aan hebt. Dus trek gewoon iets aan waar jij blij van wordt ✨.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 15, 2025

Bedankt voor de support Luuk je maatje

Wolf, bedankt voor de toevoeging over de schoenen en dat ik gewoon moet lachen en aardig  zijn! Hier zal ik aan denken! ligt aan mijn humeur maar met haar wordt het hopelijk lastig om niet te lachen en aardig te zijn hahaha. 😊🙏

Lieve groetjes, Lucas

• September 22, 2025

je hoeft ook niet te videobellen, ik zou gewoon eerst bewoon bellen en pas dan kan je nog steeds de cam aanzetten als het goed voelt, en dan de vraag stellen om af te spreken, verder zou ik zeggen doe een jeans aan en een tshirt (geen te strak of sloppy shirt) of een shirt in iets dikkere stof, met iets leuk erop of dunne streepjes, sneakers aan je voeten

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 22, 2025

Schone onderbroek.

• Net nieuw
  • September 22, 2025

Ik ben en jongen en je kunt het beste katen oortjes haarband in doen dat vinden wij leuk 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 23, 2025

Bedankt voor je reactie AnAnIEm, eerste bellen is een goed idee. De tips voor kleding zijn ook handig 😊 
Diana, dankje haha :)
@Daviann , Dankje voor je reactie :)

Lieve groetjes, Lucas