Skip to main content

Moet/kan ik wel met ex blijven appen?

• September 20, 2026
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Oké, dus, mijn ex en ik kennen elkaar al sinds we klein zijn en we zijn samen opgegroeid. We waren heel lang bevriend en zijn toen 7 of 8 maanden ofzo echt samen geweest. Uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan, we hadden geen ruzie ofzo maar we waren wat jonger en wisten niet echt hoe we door moesten. We bleven wel gewoon goede vrienden. Nu alweer een half jaar geleden begonnen we weer met veel appen (we zitten op andere scholen) en ook tijdens vakantie appten we en stuurden we foto’s enzo. Toen appte hij me een keer dronken en we waren al een tijdje een beetje aan het flirten (tenminste, ik dacht dat hij dat ook deed) en toen hadden we het over hoe we over onze relatie toen dachten. Uiteindelijk kwam het erop neer dat we beide het niet erg zouden vinden om een relatie samen te hebben. Maar…hij heeft een vriendin, vertelde hij toen en ze zijn echt al lang samen en gelukkig. En ik gun het ze, ik gun het hem en we zijn gewoon nog steeds goede vrienden alleen…ik snap het niet..er kloppen delen van z’n verhaal niet en ik snap niet waarom hij het pas zo laat verteld…ik weet niet of ik ooit weer iets met hem kan of wil beginnen, aangezien zij echt al heel lang samen zijn en hij echt van haar houdt (zegt hij) en zij ook van hem en ja. Dus, iemand tips wat te doen? Moet/kan ik wel met hem blijven appen? Zij weet trouwens dat hij veel meiden als vriendinnen heeft, maar hij is loyaal dus hij zal nooit vreemd gaan, ze vertrouwt hem. Ik weet niet of ze specifiek van mijn bestaan weet en al helemaal niet of ze weet dat hij mijn ex is…dus, iemand advies? Wel of niet blijven appen? Moet ik proberen tegen haar te zeggen dat hij zei dat hij een relatie met mij niet erg zou vinden? Hij was dronken dus ja..

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 7, 2026

Oh en hij woont ergens in het noorden nu, want hij is pas verhuisd. Ik woon aan de andere kant van het land…

( plaatsnaam weggehaald door De Kindertelefoon vanwege anonimiteit )