Moet ik weer contact zoeken?

  • 30 August 2020
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Een paar weken terug gaf ik les op de zeilschool met een vriend van mij, twee weken achter elkaar. En eigenlijk vond ik hem wel leuk en ik weet toevallig dat hij mij ook leuk vond. Nu is er door omstandigheden shit niks gebeurd enzo maar we hadden nog wel best veel contact via snap. Hij ging na die twee weken op vakantie en reageerde elke keer meteen als ik iets stuurde, super lief wel. Heel veel mensen die ook op de zeilschool waren die week zeiden dat het ook goed zat tussen ons en we zouden na de vakantie weer gaan afspreken enzo. 

Nu is hij dus weer thuis en eigenlijk vanaf t moment dat hij weer thuis was reageert hij of heel laat of niet en is het contact eigenlijk gewoon weg. Ik had dit al eerder een paar dagen toen hij nog wel op vakantie was maar toen werd het contact daarna ineens super goed. 

Zelf denk ik dat ik hem moet laten gaan omdat dit al 4 dagen zo doorgaat en ik heb geen zin om de hele tijd te wachten totdat hij eindelijk weer snapt of weer normaal contact opzoekt. Maar toch blijf ik echt veel aan m denken ofzo en ik probeer toch wel contact te zoeken met hem terwijl het eigenlijk hopeloos is want hij reageert gewoon soms niet meer terwijl hij normaal dingen blijft sturen om het gesprek maar gaande te houden. 

Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen en wil eigenlijk gewoon advies want heb aan de ene kant geen zin in dit gezeik, maar ik vind m wel echt leuk en vind t pijnlijk als het contact nu gewoon weg is en ik hem volgend jaar pas weer zie/spreek.

Xx sjonnie


1 reactie

Heyy

Heb je deze jongen voor die 2 weken les gekend? Zo niet. Er valt dan niet veel te verliezen. Het niet reageren op jou appje is wel heel irritant. Bel hem een keer en vraag of hij in het echt wil afspreken. Je hebt immers toch niks te verliezen😉 ga dan iets doen wat jullie beide leuk vinden en kijk dan verder. 

 

XXX

Reageer