Vraag

moet ik mijn ex snappen via fake account?


Reputatie 2
Badge +4

Hoi! Ik heb een vraag en iedereen moet zo eerlijk dit beantwoorden. Ik mis mijn ex best erg en ik heb een fake snap chat account aangemaakt met wat snapcore erop zodat het echter lijkt maar ik zit heel erg te twijfelen, moet ik hem toevoegen of niet? 


13 reacties

Wat een goed idee!!!!

Zelf zou ik een briefje schrijven(gedicht),  maar dit idee is ook geweldig 

Doe het maar !!!

 

Zelle

Reputatie 2
Badge +4

Wat een goed idee!!!!

Zelf zou ik een briefje schrijven(gedicht),  maar dit idee is ook geweldig 

Doe het maar !!!

 

Zelle

DANKJE! Maar ik moet wel rustig aan doen

Hallo @Anoniempjeeee300 :)

Ik raad het je absoluut niet aan. Mensen catfishen helpt gewoon niet. Het drijft hem verder van jou af juist. Catfishing helpt niet. En dat maakt alleen maar dat hij niks meer met je te maken wil hebben als hij erachter komt dat jij hem hebt gecatfished.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben het volledig met The Mighty Slayer eens, mensen vinden het niet fijn als er tegen ze gelogen word. 
Je kunt beter gewoon een keer met hem praten als je echt nogsteeds/weer gevoelens voor hem hebt. 
Groetjes,

kwakie

Wat wil je bereiken? Ik denk dat je ex alleen maar heel boos is als blijkt dat jij hem catfished. Ik zou het niet doen. 

Hey,

Wat wil je dan precies doen met dat fake account??

Dat is wel handig om te weten.

Groetjes,

Ikke13

 

Reputatie 5
Badge +3

@Anoniempjeeee300  Ja doe maar! Het is heel normaal als je dis gene mist

 

Kusjes Rowena xxx

Reputatie 2
Badge +4

Hey,

Wat wil je dan precies doen met dat fake account??

Dat is wel handig om te weten.

Groetjes,

Ikke13

 

Hallo! Ik wil even duidelijk maken dat ik hem wel heb toegevoegd op Snapchat maar op mijn normale echte account! Dus hij weet nu dat ik hem toe heb gevoegd en nu nog afwachten

Reputatie 2
Badge +4

Wat wil je bereiken? Ik denk dat je ex alleen maar heel boos is als blijkt dat jij hem catfished. Ik zou het niet doen. 

Hallo! Ik wil even duidelijk maken dat ik hem wel heb toegevoegd op Snapchat maar op mijn normale echte account! Dus hij weet nu dat ik hem toe heb gevoegd en nu nog afwachten

Reputatie 2
Badge +4

Hallo @Anoniempjeeee300 :)

Ik raad het je absoluut niet aan. Mensen catfishen helpt gewoon niet. Het drijft hem verder van jou af juist. Catfishing helpt niet. En dat maakt alleen maar dat hij niks meer met je te maken wil hebben als hij erachter komt dat jij hem hebt gecatfished.

-TheMightySlayer <3

Hallo! Ik wil even duidelijk maken dat ik hem wel heb toegevoegd op Snapchat maar op mijn normale echte account! Dus hij weet nu dat ik hem toe heb gevoegd en nu nog afwachten

Reputatie 2
Badge +4

Ik ben het volledig met The Mighty Slayer eens, mensen vinden het niet fijn als er tegen ze gelogen word. 
Je kunt beter gewoon een keer met hem praten als je echt nogsteeds/weer gevoelens voor hem hebt. 
Groetjes,

kwakie

Hallo! Ik wil even duidelijk maken dat ik hem wel heb toegevoegd op Snapchat maar op mijn normale echte account! Dus hij weet nu dat ik hem toe heb gevoegd en nu nog afwachten

App hem dat je hem echt mist

Reputatie 5
Badge +3

@Zelle  ik deed dat ook maar nu is het weer uit rip

Reageer