Vraag

Moet ik het zeggen?

  • 20 December 2020
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Badge

Dus.. Ik  heb 2 Beste vrienden, Daisy en Jeremy.. Daisy en Jeremy zijn een Koppel en ik ben een 3e wiel. Wat Jeremy niet weet is dat Daisy.. My gekust heeft, en dat ze dat best vaak doet.. Zei weet niet hoe ze het moet uitmaken met Jeremy.. en elke keer dat ik hun zie weet ik in men achterhoofd "Ik wil ook de persoon waarvan ik hou een kus geven of gewoon een knuffel geven..” en ben vaak verdrietig, Onlangs heeft Daisy iemand leren kennen genaamt Daan. Daan die doet aan drugs. En Daisy vind hem leuk en Daan noemt haar Schat en Schatje baby noem maar op.. Ik weet niet wat ik moet doen.. Moet ik het Jeremy vertellen.. en de vriendschap tussen mij en Daisy kwijtraken.. Moet ik het Daan vertellen.. Om alsnog Daisy kwijt te raken.. Ik weet het echt niet ik wil  haar niet kwijt ik hou te veel van haar om haar te laten gaan maar ik wil gewoon met haar kunnen zijn zonder de heletijd geheim te doen en te doen of we vrienden zijn.. Ik weet het echt niett meer please iemand geef me een antwoord… 


1 reactie

Badge

Heey :) als allereerste zal ik absoluut met Daisy gaan praten, vraag haar om duidelijkheid en vraag of ze ook die zelfde gevoelens heeft zoals jij die voelt na haar toe. Als dat niet het geval zal zijn zal je verschijndelijk er al anders in gaan staan. Verder zou ik dit niet geheim blijven houden voor Jeremy. Want dan raak je niet alleen Daisy mee kwijt maar ook Jeremy, want die voelt zich dan verraden met het feit '’waarom vertelde je met het ni eerder'’ Verder weet ik niet echt hoe ik je verder dan zou moeten helpen wat ik je wel aanraad als je na dit berichtje nog altijd zegt nee dit is niet wat ik zoek of durf niet of ga dit niet doen. Praat met de echte chat van kindertelefoon hun zijn volwassen en weten misschien meer. Groetjes :)  

 

Reageer