Skip to main content

Hai, 

Ik was sinds mei met een jongen aan het daten, maar ik ben de hele vakantie weggeweest dus heb m sinds eind juni niet meer gezien. Nu hoor ik via een vriendin dat hij tijdens de tijd dat wij aan het daten waren, hij ook 2x met een andere meid uit eten is geweest. Moet ik hem hiermee confronteren? Omdat ik hem toch niet zag aangezien ik aan de andere kant van de wereld zat heeft hij met een andere meid gedate, we waren nog niks maar kan dit? Of moet ik dit gewoon laten gaan? Ik weet het niet, zie m sws nog wel eens op school ookal doet hij een andere studie dus ontwijken kan ook niet echt (anders was ik wel voor een andere school gegaan als ik wist dat hij op deze school zou zitten)

Ik zou het laten gaan. Waarom zou je je nog druk maken om die gast? Er zijn zo veel betere jongens die je tijd wel waard zijn.

Heyy,

Ben het eens met @tim16 en zou het ook laten gaan en zou je tijd verder niet meer in hem steken. Er zijn genoeg andere jongens die er ook echt zijn voor jou waar je je tijd beter in kan steken!

Liefs, ItsJustMe <3

@tim16 @ItsJustMe dank jullie wel, dit wordt 3 jaar hbo ontwijken denk ik hahaha. Moet ik hem hier nog over spreken of moeten laten? Want opeens verwijderen is ook raar

Dus jullie waren aant daten en je hebt m meer dan 2 maanden niet gezien. Maar je hebt al die tijd toch wel gestuurd en gechat of niet? Maar je zegt ook jullie waren nog niks. 
Dus mss is het voor hem ook een zoektocht naar een Lief en gaat hij met verschillende meiden (of jongens)  om. Mss kreeg hij het idee dat je hem niet zag zitten? Vraag het hem gewoon als je hem echt wil als vriendje. Maar ook: als je met iemand gaat uit eten is dat niet meteen een liefdesrelatie. Mss wil hij zich niet direct aan iemand binden. 

(Want persoonlijk heb ik wel het idee dat wij op onze leeftijd er niet mogen van uit gaan dat we meteen 1 hondstrouwe vriend voor het leven hebben die eeuwig trouw blijft en alleen van ons is en alleen in onze ogen staart en handjes geeft en dus eigelijk soort van gevangen wordt in een relatie.) 

Ikzelf zou hem er niet aanvallend mee "confronteren" maar gewoon ff met m praten. Je kan dan nog altijd zeggen dat je "gehoord" hebt dat hij ook met andere meisjes was. En over hoe hij over daten denkt. 

Reageer