Skip to main content

Hey

ik ben een meisje van 13 en ik ben bi. Ik ben verliefd op m'n vriendin, maar ik weet niet of ze wel op meisjes valt.  Ze weet dat ik bi ben maar op school shipt ze zichzelf enkel met jongens, maar dat deed ik ook voor ik erachter kwam. Binnen een week blijf ik bij haar slapen , zou ik dan en move doen(zoja, wat?) of niet? En als ik het doe(kan ik haar kussen, want we hebben bijde blokjes?) wat moet ik doen als ze niet op mij valt?(want ik blijf bij haar slapen en ik kan niet gewoon weg gaan in het midden van de nacht) Of als ze juist wel op mij valt?

 

Sry voor de lange tekst, ik heb gewoon veel stress.

-onnodige quotes verwijderd-

Hey!! Ik ben zelf ook bi en ik ga proberen mijn crush vrijdag te kussen… ik zou als ik jou was een paar hints geven eerst!! In haar ogen aankijken vragen wat haar reactie zou zijn als een meisje haar zou kussen enzo! Heel veel succes xxx laat ff weten hoe het ging❤️


We gooien tijdens de les enzo wel handkussjes naar elkaar maar ik weet niet of dat een teken is.


Meisjes bij mij in de klas geven elkaar ook handkusjes, maar die zijn zeker niet verliefd. Ik zou zeker niet gelijk gaan kussen, eerst wat hints geven en vragen of ze jou ook leuk vind

Ps: heb je een koptelefoon om?

Groetjes van X_anoniem


Reageer