Moet ik haar een snap sturen of niet?

  • 8 January 2024
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Badge

Hey, zoals in mijn andere topic te lezen is ben ik dus verliefd op een meisje op werk. 
Ze is echt heel aardig en leuk etc etc.

Over het algemeen is zij heel sociaal, praat veel, durft enigszins een grote mond te hebben (wat ik dan ook wel weer leuk vind aan haar), maar het valt me wel op dat ze dan bij mij juist heel stil is en niet weet wat ze moet zeggen. 
En nou heb ik precies hetzelfde, maarja…

 

Ik kijk ook best vaak op haar TikTok account naar wat zij allemaal repost en dan zie ik allemaal filmpjes voorbij komen dat wel blijkt dat ze verliefd is, en bedenk me dan dat die filmpjes eigenlijk best wel over mij kunnen gaan, hihi.  
 

Nou heeft zij mij 2 weken geleden toegevoegd op snap, omdat ik in een zelfde groepschat zat als zij. Sinds toen hebben we nog niet gesnapt. Ik heb alleen laatst beste wensen gezegd met nieuwjaar.

 

Nu zit ik dus héél erg te twijfelen of ik haar moet snappen of juist niet. 
Want wat als ze juist zo stil is bij mij omdat ze mij misschien wel helemaal niet mag. Misschien heeft ze zelfs wel gewoon een vriendje??? Dat soort dingen heb ik nog nooit aan haar gevraagd.

En die TikToks gaan misschien wel over heel iemand anders, en wil ik juist gewoon denken dat die over mij gaan…

 

Stel nou dat ze mij wel ziet zitten, dan had zij toch allang iets gestuurd naar mij?? (Ik stuur ook niks naar haar, I know, maar zij is over het algemeen niet zo verlegen enzo) 

 

Heeft iemand goeie tips? 
En dan bedoel ik echt goeie, hihi. Niet zo van… ‘Je moet haar gewoon snappen en ziet wel hoe het loopt’ 

Misschien klinkt het een beetje ondankbaar maar ik durf gewoon niks te sturen naar haar, tenzij ik echt een plan heb ofzo.

 

Ik zie het wel of iemand zin heeft om deze hele bijbel hierboven te lezen. Mocht dat zo zijn dan is een reactie wel fijn met wat tips 🫶🏻

Groetjesss
 

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Kijk, als je niet weet of zij jouw leuk vind is er maar 1 manier om er achter te komen of zij jouw leuk vind.

En dat is praten, dat is de enige manier. Geloof me, ik zat ook weken te wachten en uiteindelijk was het niet wederzijds dus al die spanning voor niks.

Nu je haar snapt hebt kun je gewoon een simpel gesprek beginnen, daaruit kun je zien of ze interesse heeft. En dan zijn er 2 opties: 

Zo niet, houd het op helaas

Zo wel, kun je verder praten en zeggen dat je haar leuk vind.

Succes, ik hoop dat het helpt. Laat me weten hoe het gaat!

Badge

 

Nu je haar snapt hebt kun je gewoon een simpel gesprek beginnen, daaruit kun je zien of ze interesse heeft. 

 

Hey @ItzJustin 

Thanks voor je antwoord! 
ik zit alleen een beetje met het feit dat het al zo lang geleden is dat ze me heeft toegevoegd. Als ik dan nu uit het niets ga snappen met haar is het toch heel opvallend en raar? 
 


En wat ga ik zeggen dan? ‘Hoi, zullen we snappen?’ 😂

Het klinkt nu waarschijnlijk een beetje dom van mij om dit te vragen, maar zij is letterlijk de enige die ik niks durf te sturen. 

Reputatie 7
Badge +7

@Finnetje 

Ja, dat is ook wel zo.

Maar het is de enige manier, misschien dat zij wel het zelfde denks als jouw. Maar dat weet je niet.
Gewoon '’Hoi (...), hoe gaat het?'’ is al goed.

Ik snap het trouwens wel hoor.

Reputatie 5
Badge +2

Heyyy ik heb dit ook gehad en je moet het gwn doen er kan echt niks gebeuren ik durfde het zelf ook echt niet, geloof me ik heb met trillende vingers het bericht getypt maar het is we gelukt :] je moet het gwn proberen en het hoeft niks spannends te zijn hoor gewoon een hoi, hoe is het of fijne jaarwisseling gehad? Is ook prima!

als je nog vragen hebt wat meisjes leuk vinden om over te praten of andere mag je die gerust stellen hoor

succes! 🫶🏼

Badge

Even een update @ItzJustin  en @Preppygirl 

 

Heb nogsteeds geen actie ondernomen, maar ik ga binnenkort weer met haar werken dus misschien dat ik dan wel wat tegen haar ga zeggen dat ik haar leuk vind. Waarschijnlijk durf ik het niet, maar wie weet…

Reputatie 5
Badge +2

Even een update @ItzJustin  en @Preppygirl 

 

Heb nogsteeds geen actie ondernomen, maar ik ga binnenkort weer met haar werken dus misschien dat ik dan wel wat tegen haar ga zeggen dat ik haar leuk vind. Waarschijnlijk durf ik het niet, maar wie weet…

 Snap ik, ik helemaal oké 😌

Reageer