Moet ik contact verbreken of houden en hoe kan ik over het verdriet heenkomen?

  • 21 April 2022
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Hallo 

Ik heb een tijdje geleden een meisje ontmoet die ik echt heel erg leuk vond en nog steeds vindt. Alleen helaas wilde ze geen relatie of iets met mij. Maar ik kan haar maar niet uit mijn hoofd krijgen en ik denk echt altijd aan haar. We hebben ook nog steeds contact alleen soms reageert ze heel erg lang niet op mij. Dus ik heb een beetje het gevoel dat zij mij eigenlijk niet echt mag (vriendschappelijk). Alleen ik weet dus niet wat ik moet doen want ik vindt haar nog steeds echt leuk dus wil niet het contact verbreken maar ik heb dus het gevoel dat zij mij niet echt aardig vindt. 

Dus mijn vraag is wat moet ik doen contact verbreken of houden en hoe kan ik over het verdriet heenkomen dat ze mij heeft afgewezen. 


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik vind dat je met haar moet praten over wat ze.het vond dat je een relatie wou en hoe zij dat zag

Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

Ja dat heb ik gedaan en ze zij dat ze het al wel een beetje doorhad dat ik verliefd op haar was, maar zij zei dat het  voor haar alleen maar vriendschappelijk was.

Reputatie 2
Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

Balen, dan denk ik dat je er mee moet leven.😔

Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

Ja maar ik weet dus niet of ik nog vrienden met haar moet blijven of niet. Want ik heb dus het gevoel dat ze doet alsof ze mij mag 

Reageer