moet even iets kwijt. (vrijen met zus)

  • 6 November 2021
  • 7 reacties
  • 4840 Bekeken

Badge

Hallo allemaal! 

Ik ben een maand geleden van Belgie naar Nederland verhuist dus sorry als ik andere woorden gebruik maar ik doe mijn best verstaandbaar te zijn!

(Leestijd: 2  tot 3 minuten)

Ik ben 14jaartjes net als mijn (tweeling)zus. In België was de coronatijd tijdens het 1ste middelbaar(hier is da 1ste klas denkik) zoals velen onder ons waren we dus 24/7 thuis maar mijn papa is bouwvakker en mama is huisdokter dus die waren overdag nog thuis. Ergens in mei was het best warm, zeker 26°C!

Ik En mijn zus waren klaar met ons huiswerk en zaten in de veranda. Het was zo warm dat ik geen shirt aan had maar mijn zus had gewoon een slip en sport bh aan. Ik zei voor de grap dat ze er lekker geil uit zag toen zij zei iets van dat ik waarschijnlijk een lekker pik heb. Zo gingen we elkaar wat op-geilen voor een minuut of 5. 

 Toen hebben we 'maar' 5minuten gevreeën maar het voelde als 1uur. Het was wel wat cringe er na.…

Die avond kwam ze zeggen dat ze het best lekker vond en of ik het nog eens wilde... na enig twijfel zei ik van ja. 

 Omdat onze ouders op de beneden vloer slapen en wij op het 1ste verdiep slapen we sindsdien bij elkaar en 8/10 keer naakt. 

Ondertussen is het anderhalf jaar verder en hebben we een relatie... We weten dat dit niet hoort maar we houden van elkaar. School of niet we, toch doen we het. Na school dan meestal. Dan kunnen we nog van 16 tot 18uur naakt zijn want dan is onze pa thuis. Ook douchen we in de ochtend samen en knuffelen we dan ook onder de douche. 

We hebben ook elkaars onzekerheden wat weg gewerkt. Bv. Ze dacht dat haar borsten niet mooi//groot waren.  Ik zei dat ze wel mooi zijn en ja dat is opgelost zeg maar.

 

Als je nu nog steeds leest, bedankt om de moeite te doen. Je mag gerust je mening geven maar spaar mij ajb over de incest! zeg aub ook wat je vond van mijn taalgebruik.

Groetjes

Bumba lu

 

Deel van de tekst verwijderd door de Kindertelefoon, onnodige seksuele details verwijderd. Zie forumregel 9.


7 reacties

Badge

Heyy 

Het is wel een beetje bijzonder dus ik zou er mee stoppen, ik vind het wel goed dat je haar positieve reacties geeft maar mischien niet vrijen, maar jij doet wat je wilt in je leven dus jij mag kiezen

 

Groetjes mikey

Beste Bumba Lu,

Persoonlijk vind ik dit vrij frappant. Ik zou hier toch mee stoppen want het is kaolo raar als je allebei oud bent en hier op terugkijkt. 

mvg, Annopiem.

tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregels 2 en 3

Badge

Je vroeg om meningen van je Taalgebruik. Is netjes. Meeste mensen zouden kiezen om in plaats van mama en papa bijvoorbeeld ouders te zeggen of moeder. Niks mis mee verder

Ik ben… zeg maar (regel 6 t/m24)

Hallo @Bumba lu ,

Seks met mijn zus had ik ook 3 keer toen ik 12 was. Dus als je wilt zeg ik doorgaan. (Gebruik condoom)

Je vraagt om je taalgebruik. Die is gewoon harstikke goed, ik merk gewoon niet dat je Belge bent!

Groetjesss, dRD

Reputatie 1

Hoe fijn het nu misschien ook is, ik zou er wel mee stoppen.

Het is heel normaal om van je zus te houden, maar niet in zo een geseksualiseerde zin.

 

Mensen gaan je toch raar aankijken als het uitkomt en je kunt er (later) misschien wat gedoe mee krijgen.

En het gaat later denk ik tussen jullie nog wel awkward worden… dus hoe eerder je dit tot een goed einde brengt hoe beter.

Het zal heel lastig zijn, maar ik zou toch proberen langzaam af te bouwen en er uiteindelijk mee te stoppen.

Maar ik gok dat als je alles aan haar uit zou leggen dat ze dan zelf ook wel inziet dat dit niet eeuwig door kan gaan.

 

ik hoop dat je er wat mee kan.

 

Ik ben… zeg maar (regel 6 t/m24)

Hallo @Bumba lu ,

Seks met mijn zus had ik ook 3 keer toen ik 12 was. Dus als je wilt zeg ik doorgaan. (Gebruik condoom)

Je vraagt om je taalgebruik. Die is gewoon harstikke goed, ik merk gewoon niet dat je Belge bent!

Groetjesss, dRD

Ohja @Bumba lu , 

Ik heb er even over nagedacht. Als je echt wil kan je doorgaan, maar zorg er dan echt voor dat het bij jullie blijft en naar echt niemand anders uitlekt!

groetskes, @Wereld 

Reputatie 1
Badge +1

Ik wil ook seks met m’n zus het is niet erg denk ik

Reageer