Vraag

moeite met tongen

  • 18 October 2019
  • 8 reacties
  • 418 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb dus een maand geleden een heel leuk mijsje ontmoet waar ik mijn hele leven mee wil delen maar ik heb alleen geen idee hoe ik moet tongen dus mijn vraag is hoe moet ik als jongen tongen

(eerste keer)

Als je dit leest pls reageer of dm want ik heb echt hulp nodig bij dit onderwerp alvast bedankt

 

De tekst is veranderd omdat deze in strijd was met forumregel 6


8 reacties

Hoi!

Om te beginnen, het is niet toegestaan om sociale media hier te delen, omdat iedereen anoniem moet blijven, is dus ook niet echt handig ;)

Ik raad je aan om dit artikel te lezen. Laat even weten of je eruit komt!

Groetjes!

Hoi!

Wat spannend dat het je eerste keer zoenen wordt!

Maak je er vooral niet te druk over, over of je het wel goed doet. Het meisje zal het begrijpen omdat het je eerste keer is en als zij echt verliefd is knapt ze niet of op één slechte eerste zoen.

Maar mijn ervaring met mijn eerste zoen: Ik ben een meisje en mijn eerste zoen was met een jongen. Hij liet merken dat hij bang was het fout te doen. Nou was hij niet geweldig goed, maar dat was ik ook niet. En dat is oke. Het gaat erom dat je samen lol hebt. Het hoeft niet perfect of volgens bepaalde "regels".

Het komt wel goed, gewoon genieten :)

Xx

Iemand meer tips Alsjeblieft??

 

Hej,

 

Zoenen iets waar ik tegenop zag maar toch heel blij mee was dat ik daar niet mee hoefde te beginnen.

En als je eenmaal begonnen was dan kun je het! (oke duidelijk)

Ik ben een meisje en was 16 toen ik mijn eerste echte zoen kreeg. 

Ik vond nu mijn vriend al heel lang leuk en droomde van hem (zoals elk verliefd meisje doet)

Op een gegeven moment kwam ik erachter dat hij mij ook leuk vond, en mijn gedachten gingen verder. Hoe zou het zijn als hij mij zoent dacht ik?! 

Ik werd kapot zenuwachtig, verschrikkelijk! Hoe moest ik zoenen ik had het never nooit gedaan. (hij ook niet dat wist ik wel, maar toch) Toen op die ene bewuste avond gebeurde het. 

Ik dacht niet meer na over shit ik kan niet zoenen. Nee het ging vanzelf! 

En aan al die stomme filmpjes die ik had gekeken over hoe ik het moest doen (op je hand of arm uitproberen) daar dacht ik niet meer aan. Het ging uit liefde en liefde drijft! 

Ik moet zeggen de eerste zoen was vreemd maar ook heel mooi! We hadden allebei nog nooit gezoend. Nooit. en toch vind ik dat we het allebei kunnen (haha hij zegt dat van mij) ik van hem natuurlijk)

 

Mijn tip is: doe het gewoon, een meisje knapt echt niet af na een verkeerde zoen! echt niet! als ze van je houdt dan knapt ze echt niet af~!

 

Succes

 

 

Hi,

 

mijn eerste zoen was niet super leuk ofzo. Het was met een jongen die ik niet leuk vond en die ik niet echt kende. Ik wist ook echt niet wat ik deed.

Nu heb ik een vriendje en het is zo veel leuker om met iemand te zoenen die je leuk vindt. Het is echt een wereld van verschil tussen hem en al die andere jongens die ik niet leuk vond. 

Wat ik altijd wel leuk vind is bijvoorbeeld als hij mij achter mijn nek pakt en me naar zich toe trekt of als hij eerst een plukje haar achter mijn oor doet. of als hij kusjes op mijn nek geeft. 

Als ze je echt leuk vindt, dan komt het sowieso helemaal goed. Daar twijfel ik niet aan.

Heeft iemand anders nog tips pls

Reputatie 3
Badge +1

Hi umm ik heb laatst ook voor het eerst gezoend met een jongen en wat hij deed was eerst gewoon bij me kaaklijn zachtjes vasthouden toen hing hij iets meer naar me heupen toe en als je het wil en als het goed aan voelt dan kan je misschien haar billen pakken en naar haar toe trekken en misschien onderkant van de broek en ja en doe niet de WASMACHINE want dat is echt een afknapper en wees ontspannen want anders is het niet leuk en lukt het niet zoenen moet leuk zijn maar geen wiskunde som 

Reputatie 3
Badge +2

Het gaat denk ik vanzelf mr je kunt altijd op YouTube ofz zoeken hahah

Reageer