Moeite met krijgen van relatie

  • 6 February 2023
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben dus een jongen van 15 en ik ben eigenlijk mijn hele leven op zoek naar iemand maar telkens als ik iemand leer kennen en we praten heel veel en hebben goed contact word ik geghost en verwijderd of iets en het wil maar niet lukken maar ik wil eigenlijk wel graag een relatie hebben, dus wat moet ik doen om interessant genoeg ofzo te zijn voor een meisje dat het niet saai word ofzo na een tijdje?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Je moet gewoon jezelf zijn en wachten tot je de wate tegen komt. Echt zoeken heeft vaak ook geen zin.

Reputatie 4
Badge +3

Zoals @jaivy zegt, Gewoon jezelf zijn. jezelf niet aanpassen zodat degene je leuker vind.
Laat het op je afkomen. sta open en ga dr niet TE erg naar op zoek.

Reputatie 7
Badge +17

Het kan zijn dat je wat te ‘wanhopig’ overkomt. Dat is voor veel mensen een afknapper.

Sluit me aan bij wat hier boven al wordt gezegd. Blijf jezelf en heb een beetje geduld. Snap dat het best lastig is maar het is wel de beste manier.

Reputatie 5
Badge +3

Hey, hier nog wat tips van een meisje, omdat ik het herken van een paar jongens en meisjes in mijn omgeving. Ik ben het helemaal eens met wat hier al gezegd is, het heeft denk ik ook met zelfvertrouwen te maken. Zorg dat je er verzorgd uit ziet (ik vind verzorgt veel belangrijker dan knap) en zoek dingen op waar je energie van krijgt. Hobbies waar je blij van wordt, sporten waar je je goed van gaat voelen. Niet de dingen doen omdat anderen dat van je verwachten. Als jij lekker in je vel zit straal je dat uit wordt je vast een magneet. Maar in die volgorde denk ik en niet andersom, dus niet te hard proberen een relatie te vinden.

Liefs Vosje

 

Reageer