Vraag

moeite in relatie

  • 5 March 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

Joo mijn naam is nor is niet mijn echte naam by the way ik ben 14. Ik heb al voor twee jaar een vriendin ik zat te twijfelen of ik dit in relaties of seksualiteit moest zetten ik heb het maar hier gedaan. Maar anyway ik wil meer de seksuele kant op misschien fotos delen etc. Alleen zij zegt dat ze hier pas op haar 17e klaar voor is. Ik weet nou niet of het aan mij licht dat ik er al vroeg aan wil beginnen. Ik zou graag wat advies krijgen,

alvast bedankt 

de groeten


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

ik denk dat foto’s delen voor veel mensen best wel eng is. Daarvoor moet je de ander echt volledig kunnen vertrouwen. Persoonlijk ga ik nooit foto’s van mezelf maken want dat vind ik gewoon een beetje vreemd, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Ik snap dat je bepaalde dingen graag wil, maar je moet je vriendin niet forceren.

misschien vind zij het gewoon niet fijn om foto’s te delen, en zou ze eerder iets in real life willen doen, maar dat weet ik natuurlijk ook niet zo goed. 
je kan er denk ik het best over praten, en dan misschien het hele foto’s maken even links laten liggen, maar meer dat jij wel een keer iets wil doen of zo

succes,

groetjes,

kwakend1tje

Ik zou niet sex er in zitten

Want 14 jaar (net als ik) is best jong

Ze is niet klaar voor

 

Zelle

Reageer